Könyvajánló – Sarah J. Maas: Throne of Glass – Az üvegtrón

Sarah J. Maas: Throne of Glass – Az üvegtrón

Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: Throne of Glass 1.
Műfaj: YA fantasy
Fordította: Varga Csaba
Oldalszám: 544

Miért ajánlom? Én még nem olvastam, de  a Blogturnés vélemények meggyőztek, hogy ez egy olyan sorozat lesz, amit érdemes megismerni. Amint tudom beszerzem. Legjobban Szilvamag véleményének örültem, mert ő megemlítette a negatívumokat is, így jobban eltudtam dönteni, hogy nekem való-e  a könyv.

üvegtronAz ismert világ leghíresebb orgyilkosa. Celaena Sardothien gyönyörű és halálos. A sors nagy dolgokat tartogat a lenyűgöző, ifjú nő számára.
Távolvég sötét, nyomorúsággal teli sóbányáinak mélyén egy megviselt,tizennyolc éves lány robotol a rabszolgák között. Életfogytiglanig tartó kényszermunkára ítélték. Hiába képezték ki a földrész legjobb orgyilkosai. Hiába lett a halálos mesterség leghíresebb művésze. Elkövetett egy végzetes hibát. Elfogták.
A kegyetlen börtönbe egy napon különös látogató érkezik. Az ifjú és felettébb jóképű Westfall kapitány meglepő ajánlatot tesz a rettegett orgyilkosnak. Szabad lehet, ha előtte végrehajt egy hihetetlenül vakmerő és elképesztően nehéz feladatot. Az ország koronahercege bajnokot akar küldeni az apja halálos versenyére. Csatasorba állnak a birodalom legtehetségesebb tolvajai és legkönyörtelenebb harcosai. A küzdelem tétje az életben maradás. Ha győz, Celaena visszanyeri a szabadságát. Függetlenül attól, hogy képes lesz-e megnyerni a kegyetlen versengést, megrázó felfedezés vár az ifjú hölgyre. Már csupán az a nagy kérdés, hogy meglágyulhat-e egy orgyilkos kőszíve.

Megrendelhető: ITT

Értékelési átlag:
Moly: 91% 16 csillagozás után
Goodreads: 5/4.15 pont   24228 csillagozás után

5 45% 10254
4 33% 7628
3 15% 3446
2 4% 998
1 1% 432

Blogos vélemények:
MFKata gondolatai
Deszy könyvajánlója
Dreamworld
Roni Olvas
Szilvamag olvas
Kristina blogja
Kelly Lupi olvas
Nem harap a…
Függővég
Keményfedél
Hiranneth világa
Alsyniai regék

Részlet  a könyvből:

http://konyvmolykepzo.hu/reszlet/uvegtron_short.pdf?ap_id=Deszy

Trailer

4 hozzászólás to “Könyvajánló – Sarah J. Maas: Throne of Glass – Az üvegtrón”

  1. Viktorius Says:

    Megfogott a bejegyzések alapján, jó lenne elolvasni.
    Régen olvastam fantasyt (meg úgy nagyjából bármit), így kicsit ki is vagyok éhezve. Igaz, nyáron kezembe került Andrzej Sapkowski Vaják sorozata, amiben az elején nem igazán hittem, de pozitívan csalódtam benne, a 3 könyv nem igazán csillapította a vágyamat, csak növelte.

  2. Elhaym Says:

    Ennek örülök. Ha szereted a fantasyt, akkor Michael j. Sullivant is ajánlom Az ő könyveiről is írok a napokban ilyen kedvcsinálót. 🙂

  3. Darklabello Says:

    Nagyon jó könyv, alig 2 nap alatt elolvastam, minden egyes mozzanatát imádom, pedig nagyon sok hasonló kaliberű könyvet olvastam, de nem sok ragadott meg ennyire, mint ez! Mindenkinek ajánlom! 🙂

  4. Elhaym Says:

    köszi. Remélem hamarosan én is el tudom olvasni.

Vélemény, hozzászólás?

