Filmek, amiket várok 1

Várólistás filmjeim, sorozataim.

1. Labirintus: könyvet imádtam,  remélem hamarosan valamelyik magyar csatornán a filmet is láthatom majd.

2. Csontváros: Egyik könyvet sem olvastam, de az összes ismerősöm ajánlja. Érdekel mitől ennyira népszerű és remélem nem egy Alkonyat utánzat lesz.

3. Éhezők viadala paródia:  nem szeretem a vígjátékokat és a paródiákat, de ez mégis érdekesnek tűnik.

4. Futótűz: Első filmet sem láttam még, de nemrég olvastam a könyvet és trailer alapján eddig könyvhűnek tűnik a történet.

Reklámok

4 hozzászólás to “Filmek, amiket várok 1”

  1. Andicilin Says:

    Szóval még nem tudni, hogy ősszel lesz-e koreai sorozat a tv-ben. 🙂

  2. Elhaym Says:

    Sajnos még nem. 😦

  3. Laci Says:

    Az éhezők viadala paródia filmje nem elérhető!

  4. Elhaym Says:

    Köszi, Sajnos törölték, de itt még meglehet nézni.

    http://konyvekhaboruja.blogspot.hu/2013/07/jon-az-ehezok-viadala-parodia.html

Vélemény, hozzászólás?

