Könyves Álompasik Párbaja 2013 – TOP16

kap13banner

Úgy látszik az én ízlésem teljesen más, mint  a többségé. 16 között nekem egyetlen álompasi sincsen.  Calder Hart és Pritkin az, de ők nem kerültek be a 16 közé nagy bánatomra.  Kedvenc karakter is csak kettő található a 16 között, ami nem sok.  (Ryodan és Barrons) Kettejük közül jelenleg egyébként Ryodant kedvelem jobban.

Idén ők versengenek az év Könyves álompasija címért!

1.) Jace (A Végzet ereklyéi)
2.) Cortez (Szent Johanna Gimi)
3.) Travis (Gyönyörű Sorscsapás)
4.) Folt (Csitt, Csitt)
5.) Will (Pokoli szerkezetek)
6.) Barrons (Tündérkrónikák)
7.) Gideon (Időtlen szerelem)
8.) Magnus (A Végzet ereklyéi/Pokoli szerkezetek)
9.) Ryodan (Tündérkrónikák/Dani O’Malley krónikák)
10.) Carlos (Perfect Chemistry)
11.) Étienne (Anna és a francia csók)
12.) Lucas (Easy-Egyszeregy)
13.) Christian Grey (Árnyalat trilógia)
14.) Daemon (Lux)
15.) Jem (Pokoli szerkezetek)
16.) Ash (Vastündérek)

A párbajpárok pedig:

Barrons (Tündérkrónikák) vs Christian Grey(Árnyalat trilógia) 
Folt(Csitt, Csitt) vs Jem(Pokoli szerkezetek)

Jace(A Végzet ereklyéi) vs Cortez (Szent Johanna Gimi)
Will(Pokoli szerkezetek) vs Ash(Vastündérek)
Lucas(Easy-Egyszeregy) vs Magnus(A Végzet ereklyéi/Pokoli szerkezetek)
Gideon(Időtlen szerelem) vs Étienne (Anna és a francia csók)
Travis(Gyönyörű Sorscsapás) vs Carlos (Perfect Chemistry)
Ryodan(Dani O’Malley krónikák) vs Daemon(Lux)


konyvesalompasikparbaja2013-bracket16

Reklámok

4 hozzászólás to “Könyves Álompasik Párbaja 2013 – TOP16”

  1. Dinky Says:

    Dinky könyves álompasijai a következők:
    Barrons – Egyértelmű, ezen nincs mit magyarázni.
    Folt – Csitt Csitt sorozatot szeretem, míg a Pokoli szerkezetektől nem ájultam be, ill. Folt eléggé jó csávó. 🙂
    Cortez – Szintén nem kell magyarázni. (Mikor akarod el kezdeni olvasni az SZJG-t? 🙂 )
    Will vs. Ash – Na itt nem tudok kire, mert az előbbire alig emlékszem, az utóbbit meg még nem ismerem.
    Lucas – Ah, Lucas, rossz fiús külső, rossz fiús múlt, és jó fiús jelen 🙂
    Gideon vs. Étienne – Az előbbit nem vágom, az utóbbi nekem olyan szinten nyálas, hogy egyszerűen kizárt, hogy rászavazzak.
    Carlos – Trágár szövegével engem levett a lábamról, Travis nekem kicsit sok volt.
    Ryodan vs. Daemon – Oh bassza meg, ez nem ér! 😀 Itt úgy nem tudok dönteni, hogy Ryodan-t már ismerem, de Daemon-t még nem, de olyan szinten pörögnek az Obszidián ajánlások, és a Daemon-t dicsőítő szózatok, hogy képtelen vagyok figyelmen kívül hagyni. Főleg úgy, hogy eldöntöttem, most már biztosan megveszem a könyvet, kockáztatok. 🙂

  2. Elhaym Says:

    “Mikor akarod el kezdeni olvasni az SZJG-t? 🙂 )”

    Jövőre remélem sikerül rá sort kerítenem. Idén is összeírtam sok könyvet, de már a felét törölnöm kellett a listáról, mert biztos nem lenne rájuk időm.

    Lucas: Őt szerintem hamarabb fogom megismerni, mint Cortezt.

    Ryodan vs. Daemon – Ha Daemon a kedvencem lesz, nem hiszem, hogy felültudná múlni nálam Ryodant, bár kitudja. Ryodant nálam most csak Pritkin és Calder Hart előzi meg a listámon. 🙂 Icedben jobban imádom, mint az előző öt részben.

  3. Leara Says:

    Hú, a nagy részüket nem ismerem XD. Akiket meg igen, azok közül sokakhoz már 1-1 színész képét párosítom, mert van/lesz belőlük film :’D.

    Jace: én a könyvben sem vagyok oda érte, nem fogott meg igazán a karaktere… azóta pedig láttam, hogy ki fogja játszani a filmben és az a srác nagyon távol áll a jó pasi fogalmától az én szememben :’D. Simon nincs a listán, ő kevésbé népszerű karakter, viszont azt a színészt meg bírom, aki őt fogja játszani, szóval inkább őt
    választanám :D.

    Magnus: na, őt viszont bírom és még a színész is egész helyes, aki játszani fogja :D.

    Cortez: őt eleinte bírtam, de a sorozat végére az jött le, hogy minden szempontból tökéletes pasi, az pedig unalmas, szóval eléggé kiábrándultam belőle :D.

    Gideon: még őt ismerem erről a listáról és ennyi alapján őt választanám a jelöltek közül. Bírtam a könyvben és már elfelejtettem, hogy néz ki a színész, aki az adaptációban játszotta, szóval a saját elképzelésem él inkább a fejemben :D.

    Tündérkrónikákat már összegyűjtöttem és már annyi jót hallottam róla, hogy sokat várok mind a sztoritól, mind Barronstól :D… remélem nem fogok csalódni (amint eljutok odáig, hogy elolvassam végre XD).

  4. Elhaym Says:

    Leara:

    Látom te sem szereted a tökéletes szereplőket. 😀

    Tündérkrónikák: ha nem az első rész alapján ítéled meg a sorozatot, akkor szerintem tetszeni fog. 4. és 5. rész azoknak is kedvenc, akiknek az első még nem jött be. Mac ott még nagyon rózsaszín. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

