Sherrilyn Kenyon: The Dark Hunters 01 – 04

Kenyon mangái első olvasáskor is tetszettek és újra olvasásnál sem csalódtam egyikben sem.

Könyvekről a bejegyzéseim: Éjféli vad és Végzetes ölelés, ezért a mangákról most csak röviden írnék.

dark1Sherrilyn Kenyon: The Dark Hunters 01

Manga az Éjféli vad című könyv első felét dolgozza fel. Mangát olvasgatva eszembe jutott, hogy milyen jó is volt ez  a könyv, milyen jó is a Sötét vadász sorozat. Kyrian és Amanda pároson rengeteget lehet nevetni, rajzok is gyönyörűek Nick kivételével. Nagyon tetszett.

10/10

dark2Sherrilyn Kenyon: The Dark Hunters 02

Manga az Éjféli vad című könyv második felét dolgozza fel. Letehetetlen. Olyan jó lenne ha magyarul is megjelenne. Nick megrajzolása új lett, aminek nagyon – nagyon örültem.

10/10

Sherrilyn Kenyon: The Dark Hunters 03

dark3Manga Talon könyvének első felét dolgozza fel nagyon jól. Minden fontos jelenet benne van. Jó volt a kedvenc történetemet rajzolva is látni, így olyan apró részleteket is megtudtam figyelni amit az eredeti könyv elolvasása közben nem. Acheron, Zarek és Nick a mangában is jól néz ki, én is hasonlóan képzeltem el őket. Nagyon megszerettem ezt a mangát, Suikoden és a Nana mellett ez is megérdemli a dobogós helyezést. 10/10

dark4Sherrilyn Kenyon: The Dark Hunters 04

Manga Talon könyvének második felét dolgozza fel. Nagyon vártam ezt a kötetet, most sem csalódtam benne. Jó volt Vanet és Fangot is rajzolva látni. Zarek és Acheron jelenetei is kiválóak. Egy dolog miatt viszont nem tudom 10 pontosra értékelni a mangát, egy kedvenc jelenet kimaradt, mégpedig az amikor Acheron a kislány Melissával van. Remélem lesz folytatás. Zarek történetét nagyon szeretném manga formában látni. 10/9

Kenyon rajongóknak érdemes beszerezniük a mangát és már várom a film sorozatot is.

Acheron és Zarek

Acheron és Zarek

Több kép a mangából a Végzetes ölelés bejegyzés című könyv végén.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

