Julie Garwood: Szép szavak – FBI 10.

szepszavak” – Sikerülni fog. Túléljük – szögezte le határozottan Olivia.
– Még nem állok készen rá, hogy meghaljak  – jelenti ki Sam.
– Én sem – suttogta Collins. – Annyi teendő vár rám az életben, s én még bele sem kezdtem.
– De akkor is a legjobb barátnőim maradtok? – Könnyek gyülekeztek  Jane beesett szemében. – Függetlenül attól, hol végezzük, vagy mit csinálunk…Rendben?
– Még szép – felelték a többiek.
Ökölbe szorított kezüket gyengéden egymáshoz ütötték, mintegy megpecsételve a szövetséget.
– Barátnők maradunk örökre – suttogta Sam.
Olivia bólintott.
– Míg  a halál el nem választ.”

Fülszöveg:

Amikor Grayson Kincaid FBI-ügynök először találkozik Olivia MacKenzie-vel, a lány igen nagy hatást tesz rá. A gyönyörű, kemény, ifjú ügyvédnő egyenesen egy operatív akció kellős közepébe csöppen, teljes káoszt okozva. Hosszú hónapok megfigyelése és gondos tervezőmunkája megy veszendőbe. Kincaid társa őrjöng, és érezteti is Oliviával, hogy rossz embert bosszantott fel. Elvégre ő mégiscsak az FBI.

Olivia nem ijed meg a férfi fenyegető magatartásától, hiszen ő még félelmetesebb hivatalt képvisel… az adóhatóságot. Márpedig aki az adóhivatalnak dolgozik, nem lehet nyúlszívű.

Olivia egy bonyolult piramisjáték ügyében nyomoz, amely azzal fenyeget, hogy sok naiv és gyanútlan áldozat életét dönti romba, ráadásul Olivia személyesen is érdekelt az ügyben. De élete veszélybe kerül, amikor rossz embereknek teszi fel a kérdéseit. Természetes számára, hogy az esélytelenekért harcol, de ahhoz nincs hozzászokva, hogy ő váljék sebezhetővé. Elég okos azonban ahhoz, hogy tudja, mikor kell erősítésért küldeni, ezért kapcsolatba lép Grayson Kincaiddel.

Ketten együtt nagyszerű csapatot alkotnak a korrupció elleni harcban, de Oliviának meg kell küzdenie a hirtelen támadt és rendkívül erős vonzalommal is, amelyet Kincaid ügynök iránt érez, ez pedig olyan csata, amelyet el kell vesztenie…

Kedvenc szereplőim: Aiden Hamilton, Ronan, Collins, Jane.

Négy lány, akik gyermekkorukban ismerték meg a fájdalmat, szenvedést, rettegést. Fel kellett venniük  a harcot a legveszedelmesebb ellenséggel a rákkal. A négy lány egy kísérleti programnak köszönhetően meggyógyul, de  a betegség bármikor kiújulhat, ezért úgy érzik számukra nem létezhet boldog befejezés. Nem akarnak párkapcsolatot, nem akarják, hogy szeretteik szenvedjenek, idegeskedjenek miattuk.  Megtudtam érteni őket, ebben a helyzetben szerintem én is így gondolkodnék.

Oliviával a hősnővel könnyen tudtam azonosulni. Kedves, szeretetreméltó és olyan aggodalmaskodó, mint én. Élete egy állásinterjún vesz gyökeres fordulatot.  Behúz  a főnöknek, majd megtámadják, később meg is lövik.  FBI nyomozni kezd az ügyben, igen nyomozni, ebben a Garwood krimiben ugyanis végre van nyomozás is, régóta erre vágytam.  Oliviának rengeteg ellensége lehet, hisz az adóhivatalnak dolgozik, mellékállásban meg gyermekvédelemmel foglalkozik, plusz Olivia egy olyan ügyben is nyomoz, amiben személyesen is érintett.

Olivia  családja  borzalmas, apja egy báránybőrbe bújt farkas, lelkiismerete sincsen. Lányát a betegsége miatt alsóbbrendűnek tartja és mindenkivel elszeretné hitetni, hogy labilis elmeállapotú. Anyja reménytelen eset, csak a férje érdekli, semmi más.  Nővére meg egy érzéketlen pénzéhes perszóna.  Olivia szerencsésnek mondhatja magát, hogy  a betegsége miatt nem egy ilyen családban kellett felnőnie.

Grayson Kincaid a Hosszú búcsúban megismert Sam unokaöccse. Figyelmes és a gyerekekkel is kedves, de mégsem tudtam őt megszeretni.  Ennek az az oka, hogy olyan tulajdonságai is vannak, amik engem egy valós pasiban taszítanak. Sőt rossz emlékeket idéztek fel bennem.

  • Randi után hetekre, hónapokra eltűnik és nem is telefonál. Én már az első eset után nem álltam volna vele szóba, második után meg főleg nem.
  • Állandó édesemezése is idegesített. Vetkőzz le édesem, aludj édesem, vegyél levegőt édesem. Ha az én pasim beszélne velem így, úgy repülne, hogy  a lába nem érné a  földet.
  • Ha valami nem tetszik neki elkezd kiabálni, vádaskodni. Olivia helyében ezek után teljesen kiábrándultam volna Graysonból, de Olivia nem én vagyok és ő és Grayson összeillő páros.

Hamar rájöttem ki az, aki elakarja tenni láb alól Oliviát, de  a nyomozás így is tartogatott meglepetéseket, izgalmakat.  Repülős sztorin nevettem, mellékszereplőket szerettem, remélem Garwood hamarosan megírja Ronan, Collins, Jane  és Aiden könyvét is.  Aiden egyébként az a szállodalánc tulajdonos, akivel már  a Halállistában is találkoztunk.

Szép szavak egy jól megírt romantikus krimi, Tóth Gizella fantasztikus fordításával fűszerezve. Műfaj kedvelőinek kötelező olvasmány.

Könyvet köszönöm a Gabo kiadónak!

10/9

Könyv adatai

Kiadó: Gabo
Eredeti cím: Sweet talk
Oldalak száma: 418
Borító: puha fedeles
Fordító: Tóth Gizella
Teljes ára: 2490 Ft
Megjelent:  angolul 2012,  magyarul 2013
Rendelhető: Gabo webshop

Kihívások a Molyon

Olvasunk még Garwoodot?

És Gabo-könyveket miért nem olvasunk?

Más vélemények

Moly

Goodreads

Julie Garwood könyvei

  • FBI

1. Szívtipró 10/8
2. Kegyes halál (Theo Buchanan – Michelle Renard)
3. Ünneprontó (John Paul Renard – Avery Delaney)
4. Halállista (Alec Buchanan – Regan Hamilton)
5. Lassú izzás (Dylan Buchanan – Kate MacKenna)
6. Árnyéktánc (Noah Clayborne – Jordan Buchanan)
7. Tűz és jég (Jack MacAlister – Sophie Rose)
8. Hosszú búcsú (Sam Kincaid – Lyra Prescott)
9. Az ideális férfi 10/9
10. Szép szavak 10/9
11. Hotshot (Peyton Lockhart – Finn MacBain)

  • A korona kémei

1. Az oroszlán asszonya 10/7
2. Az őrangyal 10/9
3. Királyi adomány 10/8
4. Kastélyok 10/8

  • Clayborne fivérek

1. Két rózsa
2. Három rózsa
3. Ha eljő a tavasz

  • A titok széria

1. A titok
2. Váltságdíj
3. Árnyékzene

  • A menyasszony sorozat

1. A menyasszony
2. Az esküvő

  • Önálló regények

1. A gyengéd lovag 10/6
2. Lázadó vágy 10/7
3. A becsület diadala 10/6
4. A jutalom
5. Mentőangyal 10/10
6. Álmaim hercege

Reklámok

5 hozzászólás to “Julie Garwood: Szép szavak – FBI 10.”

  1. Dinky Says:

    Hallod te nő, meghoztad a kedvem egy újabb sorozathoz! 😀

  2. tigi5 Says:

    Köszönöm, kedves Elhaym!
    🙂

  3. Elhaym Says:

    Dinky : Remélem a sorozat eleje is ilyen jó, azokat még nem olvastam. Vélemények szerencsére pozitívak.

    tigi5: Szívesen. 🙂

  4. Elhaym Says:

    🙂 Én meg lassan elkezdem a 2. részt.

Vélemény, hozzászólás?

