A Dal 2. rész

Zárójelben az én pontszámom látható.

Zsűri által továbbjutott:

48 pont: Kállay Saunders András – My Baby (1)
44 pont: Gáspár Laci & Plastikhead – A szeretet él (2)
43 pont: Odett – Ne engedj el (1)

Nézők által továbbjutott:

43 pont: Vastag Tamás – Holnaptól (2)
43 pont: ByeAlex – Kedvesem (1)
42 pont:  Janicsák Veca – Új generáció” (4)

Kiesett

42 pont: Völgyesi Gabi – Csak te légy (3)
42 pont:  Éliás Gyula – Mindhalálig várni rád (4)
34 pont:  Szabó Ádám – Hadd legyen más (3)
27 pont: Rami – Puzzle (3)

Reklámok

4 hozzászólás to “A Dal 2. rész”

  1. Andicilin Says:

    Hm, szerintem Rami volt a legrosszabb. Annak a csajnak nincs több hangja, mint nekem, bár még így is lehetett volna jó a produkciója, ha mondjuk rockosra veszi. A rockban sokszor jobb, ha valakinek nem jó a hangja.
    Kállay Saunders András teljesen hozta Bruno Marsot. Völgyesi Gabit és Éliás Gyulát sajnálom, hogy nem jutottak tovább. Utóbbi tetszett az előzetesen meghallgatott számok közül a legjobban. 😦 Viszont Janicsák Veca száma teljesen Eurovízió kompatibilis. 🙂

  2. Elhaym Says:

    Vecával kapcsolatban egyetértek. 🙂

  3. A.W. Says:

    Meglehet engem gyilkolni de ezt a ByeAlexet nem juttattam volna tovább. A zsűri össze-vissza ajnározta, s hát kinek ne fordulna meg a fejében hogy a szavazások manipulálva vannak. Abszolút nem eurovízióra való. Mondjuk szerintem úgy is esélytelen hogy kijusson. Helyette mehetett volna tovább Völgyesi Gabi.

  4. Elhaym Says:

    Én sem, ha itt kiejtik, akkor a mérges rajongók nem rá szavaztak volna és nem ő nyer.

Vélemény, hozzászólás?

