Kihívások a Molyon 13. – Milyen volt 2012? (Könyves évértékelős ankét)

Milyen volt 2012? (Könyves évértékelős ankét)

1. Az év könyvélménye
Karen Marie Moning: Új nap virrad

2012 legjobb könyve lett nálam a kiszámíthatatlan története és a kiváló, szerethető szereplőgárda miatt.

2. Az év felfedezettje

Jon Sprunk: Az Árny fia

Úgy álltam neki az olvasásnak, hogy nem vártam tőle sokat, aztán az első oldalak után minden megváltozott. Már ennyi elég volt, hogy rabja legyek a könyvnek, pont ilyen RPG-s hangulatú fantasy könyvet kerestem régóta. Történet végig izgalmas, nincs benne időhúzás, nincsenek benne felesleges, unalmas párbeszédek, minden oldal újabb fordulatokat tartogatott.

3. Az év csalódása

Gail Carriger: Soulless – Lélektelen

Sok jót hallottam erről  a könyvről. Többen írták, hogy tele van jobbnál jobb karakterekkel és rengeteget lehet rajta nevetni. Már az első 50 oldal után éreztem, hogy az én véleményem nem fog egyezni a többséggel. Jobbnál jobb karakterek? Engem mind csak idegesíteni tudott. Rengeteget lehet rajta nevetni? Számomra ez volt 2012 legunalmasabb története.

Bővebben:

https://elhaym.wordpress.com/2012/12/31/gail-carriger-soulless-lelektelen-napernyo-protektoratus-1/

4. Az év újraolvasása

Bálint Ágnes: Gücülke és cimborái

Ebből a meséből nem lehet kinőni.

5. Az év könyves inspirációja (tettél valamit könyv hatására?)

Nem volt ilyen.

6. Az év találkozása (egy íróval vagy mollyal)

Sajnos ilyen sem volt. Nincs bérletem, ezért Csepelt nem nagyon tudom elhagyni.

7. Az év könyvvel kapcsolatos sztorija (lehet vicces, szomorú, megható stb.)

2012-ben nem volt pénzem, ezért  nagyon örültem, hogy sok könyvet nyerhettem ebben az évben, meg a  recenziós könyveknek is mind örültem. Ha a kiadó nem ajánlja nekem az Árny fiát, lemaradtam volna egy kiváló regényről. Legnagyobb meglepetés viszont  a szülinapomon ért, ajándék könyvet kaptam a Cor Leonis kiadótól. Ördögkatlanról a napokban írok véleményt, jó kis történet volt.

2012-ről bővebben itt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

