Könyvespolcom új lakói 5. október – november

novolv1

Ősz  különleges volt. Könyvet nem vettem, de a polcaink így is sok újdonsággal gyarapodtak, sőt még pénzt is hoztak.

Október

Nyeremények

Nyáron az álompasis játék a mamám számára szerencsésen zárult, Gretty blogján ő nyerhette meg a 6 Jordan könyvet. 

Victoria kiadó oldalán is volt egy játék, ott anyukámnak kedvezett a szerencse, övé lehetett a két Carly Phillips könyv. Anyukám a Ciceró kiadó oldalán is nyert, mégpedig a Szent Johanna Gimi 7. kötetét. Ezt  a könyvet azóta már eladtuk.

Én két könyvet nyertem. Cultura.hu oldalon a Cimmeria átkát és a Maxim kiadótól az Angyalfényt. Ezeket eladtam és Rufusra költöttem a pénzt.

Rukkola

Itt 3 könyvet sikerült beszerezem. Karót, az Első lovagot és a Végső célpontot.

Recenziós könyvek

Mágikus találkozást  az Egmont kiadótól kaptam,  Jövő kezdetét meg a Lazitól. Előbbiről már írtam véleményt, utóbbiról meg hamarosan írok. Pozitív csalódás volt, nem gondoltam, hogy ilyen jó lesz.

November

Nyeremények

E hónapban sem került el minket a fortuna. Hősnő szavazáson anyukámnak kedvezett a szerencse. Még van pár nyereménye, ami nem érkezett meg, de kettő már igen. Rettentő gyönyörűség MsReea -tól,  Legnagyobb Lovag kellyolvas -tól.

Én  a Líra oldalán nyertem egy Lélektársakat és a Moly oldalán egy Kőrt. Előbbit szerettem volna elcserélni egy Kleypas könyvre, de sajnos a Kleypas könyv azóta sem érkezett meg.  😦 Kőrt egy hete adtam el. Nehezen váltam meg tőle, de kellett a pénz ételre és számlákra. Ezek meg fontosabbak, mint a könyvek.

Recenziós könyvek

Lazitól kaptam a Hajótörötteket és a Villettet, Egmonttól az Áradó holdat. Novemberben sajnos nem nagyon volt időm olvasni, így ezeket sem tudtam még elkezdeni, de az új évet ezekkel  fogom kezdeni.

Vélemény, hozzászólás?

