X faktor tizedik élő show

xfaktor

Adás elején 46%, 34%, 20% volt az állás. Egyértelmű volt, hogy Adélé a legkevesebb, bár én nem őt ejtettem volna ma ki.

Antal Timi 10/6

Duffy:Mercy 10/8
Nem volt rossz, szerintem ez volt a legjobb dal Timitől, de nem emlékeztem rá, hogy ezt énekelte a válogatón, ez is azt bizonyítja, hogy Timi nagyon felejthető.

Duett Kasza Tiborral
Crystal: Amíg csak élek 10/7
Tibi itt nagyon leénekelte Timit.

Whitney Houston: Run To You 10/3
Ez nem tetszett. Ha párbajoznia kellett volna ezzel a dallal kiejtettem volna. Unalmas volt és itt megint csak kiabált.

Oláh Gergő 10/8

Stevie Wonder: Part Time Lover 10/9
Jó volt most is.

Duett Bebével.
Back II Black: Tevagyazakitalegjobban 10/4
Ez csalódás volt, Gergőtől jobb duettet vártam.

Michael Jackson: Billie Jean (Chris Cornell feldolgozás)
10/10
10. adásban ez volt a legjobb. Ennél a párbajdalnál csak Dávid párbaj dalai tetszettek jobban.
http://xfaktor.rtlklub.hu/video/190855

Csobot Adél 10/8

Caro Emerald: That Man 10/10
Adél ebben a stílusban nagyon jó.

Duett Beryvel.
Bery és Váczi Eszter: Egyedül 10/6
Adél itt jobb volt mint a párbaj ellenfél, de sajnos a duett így is unalmas volt.

Louis Armstrong: What A Wonderful World 10/7
Nem volt rossz, de mégsem nyűgözött le.

Holnapi finálé nagyon szoros lesz, de remélem Gergő nyer. Már ezért is, nagyon megható.
http://rtlklub.hu/musorok/fokuszplusz/videok/190713

Cool TV-n mutatott állás:
54% – 46 %

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

