Voice: Párbaj 2

the-voice-magyarorszag-hangja

Vélemény  a 6 továbbjutóról:

Torzsa Gabriella, Schweitzer Dóra és Weisz Viktor nekem nagyon szürkék. Dóra még hamis is volt.

Gyöngyösi Tamás: Ő engem az X-es Krisztiánnál is jobban idegesít.

Fatima Mohamed: Róla most nem tudok véleményt mondani, ő párbaj dalát pont nem láttam.

Henderson David: Ő volt most a legjobb, ennek ellenére ő is nagyon felejthető.

Jelenlegi népszerűségi sorrend:

1. Fatima Mohamed 12232

2. Henderson David 6.008

3.  Pál Dénes 5231

4.  Veres Mónika 4656

5. Karai Anna 2051

6. Weisz Viktor 1.855

7. Nguyen Anh Quan 1537

8. Schwartz Dávid 778

9. Schweitzer Dóra 527

10. Torzsa Gabriella 439

11. Kriszta Réka Piroska  359

12. Gyöngyösi Tamás 340

Reklámok

4 hozzászólás to “Voice: Párbaj 2”

  1. Andicilin Says:

    Van a Voice-nak hivatalos oldala youtube-on. (Legalábbis nekem hivatalos oldalnak tűnt.) Oda fel szokták rakni a párbajokat. A teljes műsort viszont nem nagyon.
    Fatima vérprofi. Még Veres Mónikánál is sokkal jobban. Ő szerintem nem is izgul, vagy ha igen, akkor kicsit se látszik meg az előadásán. Weisz Viktor jobb volt, mint az ellenfele. Egy csomó döntésben nem értettem egyet, de nála például igen. Akinél viszont nem az Henderson Dávid. Tényleg tök jó meg minden, de 17 éves. Az ellenfele ugyanolyan jó volt, mint ő, csak profibb. Igaz, ő már nem nagyon fog továbbfejlődni, és a kiscsajok se sikítoznának érte, de ez a Dávid gyerek jövőre is visszamehet. Gyöngyösi Tamás engem a South Park Törcsijére emlékeztetett. Arra jó az arc, hogy lehessen róla cikkezni. Szóval csak a bulvár miatt jutott tovább. Torzsa Gabi volt az, aki egy sráccal énekelt, ugye? Na ott szerintem a srác volt a jobb. Schweitzer Dóránál meg a másik csaj, de érthető, hogy ő azért jutott tovább, mert a másikkal nem lehetett együtt dolgozni.

  2. Magdolna Boldizsar Says:

    Hát ez a Gyöngyösi nagyon érdekes…mintha beszívott volna… a no comment a kategória. Fatimáék é Dávidék vitték most az e heti műsort a hátukon. A többieknek a duettje valahogy nem jött át, mintha szétesett lett volna, de lehet, hogy ez csak az én véleményem.

  3. Magdolna Boldizsar Says:

    nem nagyon tudok én már ilyenkor fogalmazni, hajj…

  4. Elhaym Says:

    Andicilin

    Fatima vérprofi: Igen, jó volt most is, de mivel profi ezért nem örülnék annak, ha ő nyerne. Pál Dénes jobban megérdemelné.

    Magdolna Boldizsar:
    hamar ki fog esni szerintem, főleg, hogy minden adásban 4-en esnek ki.

Vélemény, hozzászólás?

