Kihívások a Molyon 9. – Őrjítő karakterek – Könyvek, amik sokat jelentenek (kérdőív)

Őrjítő karakterek

Lányok

Jessica:  Loretta Chase: Úri csirkefogó

Egyik napról a másikra megakarja változtatni a főhőst.

Brenna: Johanna Lindsey: Fagyos tüzek

Fröcsögött belőle  a gyűlölet, hiányzott belőle az engedelmesség, jeleneteket rendezett mint egy gyerek. Erőszak után elvártam volna, hogy sírjon, szenvedjen, féljen, de ő nem így viselkedett. Erőszakot kellemesnek találta, élvezte. Amikor rádöbbent, hogy olyan mint egy buja ribanc elkezdte  kéretni magát. Logikátlanul viselkedett. Tejet is utálta, pedig ennél nincs finomabb ital.

Talin: Nalini Singh: Feloldozás

Talint kislány korában szexuálisan bántalmazták és gyermekkori barátja Clay mentette meg az életét. Talinnak hálásnak kellett volna lennie, erre ő félni, rettegni kezdett védelmezőjétől, bizalmatlanná vált vele szembe.  Nagyon szélsőséges a viselkedése végig. Múltja miatt is elítélem őt. Clay szerint Talin édes, vicces, erős. Én inkább egy gyerekes, féltékeny idegroncsnak nevezném őt.  Vitákat szít, dühbe gurul vicceken, cikizésen is. Szerintem agyára ment a betegsége.

Fiúk

Dain: Loretta Chase: Úri csirkefogó

Egy pozitív szereplő ne mondjon olyat  a saját gyermekére, hogy undorító. Egy szülőnek a saját gyereke mindig szép.

Peeta: Éhezők Vidala

Túl tökéletes, sehol egy negatív tulajdonság.

Könyvek, amik sokat jelentenek (kérdőív)

Egy könyv, ami megerősít

J. R. Ward: Megbosszult szerető

Egy könyv, ami megríkat

J. R. Ward: Halhatatlan szerető

Egy könyv, ami eltökéltté tesz

Barbara Wood: Lélekláng

Egy könyv, ami megnevettet

Julia Quinn: Ami Londonban történt

Egy könyv, ami nagyban alakított a világlátásodon

Barbara Erskine: Az idő örvényében

Egy könyv, ami segített egy nehéz helyzetben

Brenda Joyce: Halálos ígéret

Egy könyv, ami különösen fontos

Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel

Reklámok

6 hozzászólás to “Kihívások a Molyon 9. – Őrjítő karakterek – Könyvek, amik sokat jelentenek (kérdőív)”

  1. tigi5 Says:

    De könyörgöm, Dain nem pozitív szereplő. Pont ez a jó benne, hogy nem a szokványos rosszfiú, aki a szíve mélyén jófiú, és csak a világ felé játszik, stb., stb. Ő tényleg rossz, gyűlöli magát, gyűlöli a világot, és gyűlöli a gyerekét, aki belőle fogant. Elképesztően jól megformált figura. Persze, nekem is Esmond a kedvencem, de olyan alakok, mint ő, nincsenek; Dainek tucatjával akadnak, és az ő magára találása komoly fegyvertény. Esmond imádni való, de utópisztikus figura. Dain hús-vér alak (nekem ugyan nem kellene, de ház ízlések valamint lekváros táskák…)

  2. Elhaym Says:

    Nálam a negatív szereplőkhöz Lash, Omega, Stryker féle karakterek tartoznak. Dainnál már a könyv elején egyértelmű, hogy nem gonosz Ő nekem pozitív szereplő negatív tulajdonságokkal. 🙂 Chaset ennek ellenére szeretem , Remélem a 4. kötet az első kettőre hasonlít majd.

    Biztos neked is vannak olyan szereplők, akik téged idegesítettek, én meg imádtam őket. 🙂

    • Viveca Says:

      Egyiket se olvastam, de
      1) utálom a tejet 😉
      2) a múlt héten gyűlöltem a gyerekem (csak azért mert lányt szerettem volna, amit UH-m meg is erősítettek, majd 4D-n kiderült: kisfiú. Ő nem tehetett róla, azóta én is lenyugodtam, de másfél napig csak zokogtam e miatt…)

  3. Elhaym Says:

    UHT tej ami finom, Tejek között is vannak szörnyűek, lehet neked éppen azokhoz volt szerencséd. 🙂

    • Viveca Says:

      Pont azt nem iszom 🙂 a tejet magában soha, viszont imádom a kakaót és a lattét. Amiben mindig kiérzem az UHT-s tejet. Szegény anyósomék azok akik mindig azt vesznek, de ha én megyek hozzájuk mindig be kell szerezniük frisset 🙂

  4. Elhaym Says:

    😀 😀 Kakaót viszont én nem szeretem. Friss tej alatt mit értesz?

Vélemény, hozzászólás?

