X faktor 2012 – Második élő adás

P.J.Z:  Végre kiestek.  🙂 🙂

Oláh Gergő : Nem tud hibázni és szerény is. Most is ő volt  a legjobb.

Szabó Dávid: Miért adnak neki mindig ilyen rossz, nyálas számokat? Nem illik hozzá. Szerencsére nem esett ki, Gergő mellett ő a másik kedvencem.

Like: Rufus alszik a TV előtt, ének közben felriad, ránéz a TVre és azt gondolja, ezek mit nyávognak itt. Amint befejezték, aludt tovább. 🙂 Rufus azokat a zenéket szereti, amire jól tud aludni.

Spirit:  Most nem voltak jók, de szerencsére megúszták a párbajt. Féltettem őket is.

Antal Timi: Lányok között a legjobb, de ezt a dalt nagyon nem szeretem.

Zámbó Krisztián: Tudtam, hogy magyarul fog énekelni. Remélem egyszer összejön az Adél és Krisztián párbaj.

Csobot Adél:  Ő is csak egy műfajban jó, de a cukisága miatt egy ideig még nem fog kiesni.

Lass Bea: Sejtettem, hogy párbajozni fog.

Stone: Remélem ő lesz  a jövőheti párbajozó és ki is esik.

Fehér Zoltán: Már el is felejtettem  mit énekelt.

Jövőhéten James Bond dalokat fognak énekelni. Vajon Stone és Krisztián mit fog? Ők angolul sem tudnak.

13 hozzászólás to “X faktor 2012 – Második élő adás”

  1. DynaChii Says:

    P.J.Z: Hál’Istennek!!!!
    Megint csak egy-két dalt hallottam, volt ami jó volt. 🙂 Antal Timi nagyon aranyos.

  2. Elhaym Says:

    Ő szerintem is. 🙂 Kinek drukkolsz még?

  3. DynaChii Says:

    Én ismételten teljesen csaj párti vagyok. Timinek, Adélnak és Beának szurkolok leginkább. Meg Stone dalait is kedvelem.
    Viszont Krisztiánt nem értem, hogy lehet még bent. Szinte az összes dala kész katasztrófa volt. Látszik, hogy bunda az egész meg színtiszta marketing.

  4. Marianna Says:

    Én csak azt nem értem, egy amatőröknek meghirdetett versenyen miért indulhat szinés , énekes szinés?

    …” egész meg színtiszta marketing.”… hát ez evidens , de legalább mégis látunk tehetséges fiatalokat és addig se azok az irtózatos undorító …egyszerűen nem is találok rá elég ocsmány kifejezést azokra a műsorokra mint pl az a Delhusas vetélkedő is …pár perc raklámot kaptam el belőle a minap azt hittem elhányom magam……

  5. Elhaym Says:

    DynaChii: Gergőről mi a véleményed? Ő eddig sosem hibázott és nagyon szerény is. Dávidnak szintén kiváló hangja van, csak neki mindig szörnyű dalokat adnak. 😦

    Lányok közül szerintem is Timi a jobb, csak lányokért nem tudok rajongani.

    “Viszont Krisztiánt nem értem, hogy lehet még bent. ”

    Én sem értem. Csalásnak mondjuk akkor fogom tartani az egészet, ha ő nyer, vagy miatta esik ki Gergő, Dávid, Adél, vagy Timi. Nagyon zavar, hogy mindig sajnáltatja magát és ő még a facebookra sem ír.

    Marianna: Egy színész sem profi énekes, ez látszik is, mert eddig csak Gergő volt hibátlan, ő meg teljesen amatőr. Színész jelentkezők meg nem is voltak eddig ismertek, így nincsenek előnyben. X1-ben Veca sokkal ismertebb volt náluk, na meg ott volt Wolf Kati is, aki már valóban profinak volt tekinthető. Itt igazából Krisztián az, aki nem való a műsorba. Nem jó egyáltalán, ha nem Zámbó lenne a neve, már rég kiesett volna.

    Delhusa: Egyetértek. Nem tudnám nézni.

  6. Marianna Says:

    Én szurkolok Gergőnek. Szinte megerőltetés nélkül teljesíti a feladatait.

  7. Elhaym Says:

    Szerintem is. 🙂

  8. dynachii Says:

    Sajnos én a nézeteim és az életben eddig történtek miatt nem tudom értékelni Gergőt, legyen akár milyen jó is a hangja.
    Viszont Dávidot kedvelem. 🙂

  9. Elhaym Says:

    Nekünk sajnos már ártottak cigányok, fehérek is, sok a rosszindulatú, gonosz ember. 😦 De nem ez alapján ítélem meg az embereket. Ha bebizonyítja, hogy rendes, akkor nem érdekel ki honnan származik, Először viszont mindenkivel bizalmatlan vagyok. 😦

    Gergő egyelőre azért szimpatikus, mert jó hangja van, kedves, szerény, szereti a feleségét, gyerekeit, nem beképzelt. Ha elhagyná a feleségét, ha jobban érdekelné a pénz, a siker, akkor már csalódnék benne és nem tudnék neki drukkolni.

    Dávid: 😀

  10. DynaChii Says:

    Túl sokat láttam és tapasztaltam ahhoz, hogy máshogy nézzek rájuk.
    Persze vannak rendes és normális cigányok, én is ismerek pár ilyet, de ha én ránézek a legtöbbre csak azokat a szörnyűségeket látom magam előtt. 😦
    És jobb szeretném ha a mi versenyünket, Mo híres X-faktorát igazi magyar nyerné meg.

  11. Elhaym Says:

    Még jó, hogy nálam nem ez van, akkor ki sem mernék mozdulni. 😦

    “Mo híres X-faktorát igazi magyar nyerné meg.2

    Ez érthető. Fórumon is sokan írják ezt, bár nem Gergővel kapcsolatban, hanem Adéllal és Timivel. Sokan sajnos az erdélyieket sem tartják magyarnak.

    • Marianna Says:

      Hát ez hosszú vitához vezethetne. De ha a normálisan viselkedőknek, és akik változni akarnak, akik ki akarnak törni az előítéletek burkából, tanulni fejlődni akarnak , azoknak nem adjuk meg az esélyt, soha nem is terjed el közöttük a remény, hogy valaha is engedik nekik , hogy beilleszkedjenek . Lsd. Gigi. Normálisan nevelték, tehetséges, tanulni akar tovább. Ugyanígy akkor az amerikaiak továbbra is megakadályozhatnák hogy a négerek bármilyen téren is eredményeket érhessenek el. Obama most elnök.
      Aki küzd és bizonyít, azt épp azért kell támogatni, hogy példa legyen a többiek előtt, hogy érdemes normálisan élni.
      Aki pedig gonosz mindenkit származástól politikai befolyástól , bőrszín, foglalkozástól függetlenül sokkal keményebben meg kellene büntetni.
      De ebben a hülye világban bemondja a rádio , hogy nagyáruházban neves mosószer márka név alatt sót árultak. De bezzeg azt nem , hogy te hülye hallgató XY nevű az üzlet és TZ a mosószer amit ne vegyél meg mert hamisítják. Na ez mi??? Ez lósz…-r. Most kiket véd a média a gyanútlan vásárlót? Hát nem hanem a csalót. !!!!!!!
      Szinte minden héten bemond a rádió egy olyan gyilkosságot amit 16-25 év közötti ember követ el. Hogy lehet ezt megfogni?
      Ó -jaj nem folytatom mert ez már nem is az X-faktor.
      Szóval aki küzd azt hagyjuk érvényesülni a jó-helyes úton.

  12. Elhaym Says:

    Egyetértek.

Vélemény, hozzászólás?

