Könyvespolcom új lakói 4. szeptember

Szeptemberben szülinapomra két könyvet is kaptam. Az egyik a Vágyálom Sara Bennettől. Egy kedves Moly  wallery lepett meg vele. Ördögkatlant meg a Cor Leonis kiadótól kaptam, nagyon meghatott, nem számítottam rá.

Nyereményekben sem volt hiány ebben  a hónapban. Pusztító vihart Félcsi blogján nyertem. Új nap virradot meg anyukám nyerte Wee blogján. Ennek örültem  a legjobban. 2012 legjobb könyve nálam. Egyszerre olvassuk anyukámmal, mindig azé  a könyv, aki hamarabb lecsap rá. 🙂

Kipróbáltam a Rukkolát is. Volt pár könyvem, amit 500 FT-ért sem sikerült eladnom, de ingyen elvitték. Első happolt könyvem a Röpke gyönyör.Kill for me meg remélem jó kezekbe került.

Recenziós könyv most csak a  Szépfiú. Kevés időm miatt  nem bánom, így behozhatom az elmaradásomat.

Az első vércsepp saját vétel. Sikerült eladnom a Tündérszerelmet, aztán jött a 43%-os Ulpius akció, így sikerült olcsón hozzájutnom.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

