Könyvespolcom új lakói 3. augusztus

Sikerült eladnom Ally Condie: Crossed című könyvét, árából meg megleptem magam két könyvvel. Nana 10. részével és Brenda Joyce: Álarcosbáljával.  Nanát már el is olvastam. Imádtam.

Nyereményjátékok terén ebben a hónapban anyukám volt szerencsés. Fekete angyalt Shanara blogján nyerte, Az elátkozott napot meg  Wilwaren blogján.

További 9 könyv recenziós.

Loretta Chase: Úri csirkefogó vélemény írás alatt áll. Sajnos ebben a részben csalódtam, nem hozta azt a színvonalat, amit az első két rész után elvártam.  Sokaknak viszont szerintem ez fog a legjobban tetszeni.

Julia Quinn: Tíz dolog, amit szeretek magában – Már elkezdtem olvasni, de az írónő a könyv elején lelőtt egy nagy spoilert, emiatt egy kicsit félretettem.

Johanna Lindsey: Foglyom vagy, szerelmem – Nagyon várom, hogy olvashassam, eddig csak pozitív véleményekkel találkoztam.

Nalini Singh: Feloldozás – Kit-Corys jelenet miatt már megérdemel a könyv egy plusz pontot. Ne csodálkozzon senki, ha a véleményemben párszor megemlítem majd az én Kitemet és Corymat is, sokszor eszembe jutnak olvasás közben. Már csak egy Rufus nevű karakter kéne a történetbe. 🙂

Larissa Ione: Elszabadult vágyak – Most olvasom és imádom. Ionenak viszont nem kéne erőltetnie az erotikus jeleneteket, ezek megírásában nem valami jó.

Fábián Janka: A német lány – Nem bírtam letenni. Történelem, rengeteg tragédia, mindennapi élet. Vélemény megírással igyekszem.

Oliver Bowden: Assassin’s Creed – Jelenések – Tegnap hozta a postás és már nagyon – nagyon olvasnám. Gyorsan befejezem az Egmontos könyveket és utána állok is neki. Csalódni biztos nem fogok. Remélem olvasási válságot  nem fog okozni, mint  a 3. rész. Bár nagy rá az esély, mert  a 3. rész után is Moningot olvastam és szerintem ez után is azt fogok. Van egy olyan érzésem, hogy amint kiolvasom, akkor fog megjelenni  a Tündérkrónikák 5. része.

Jon Sprunk: Az Árny fia – Remélem ez lesz 2012 legjobb fantasyja.  

Rupáner-Gallé Margó: Lányok a kastélyból – Vélemény hamarosan.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

