Legszerethetőbb para sorozatok

Végeredményhez hozzáfűztem a saját véleményemet is . Biztos vannak akik nem értenek velem egyet, ez nem is baj. Nem vagyunk egyformák.

102-en töltötték ki a kérdőívet. Köszönöm nekik.

Legszerethetőbb sorozat

16. True Blood 5 szavazat
15. Mercedes Thompson 9 szavazat
14. Chicagoland vámpírjai 10 szavazat
13. Bukott angyalok 17 szavazat
12. Anita Blake 20 szavazat
11. Cassandra Palmer 21 szavazat
10. Éjfél szülöttei 24 szavazat
9. Daemonica 26 szavazat
8. – 7. Psy changeling – Alvilág urai 33 szavazat
6. Halhatatlanok 36 szavazat
5. Angyali vadász 39 szavazat
4. Cat és Bones 40 szavazat
3. Tündérkrónikák 49 szavazat
2. Sötét vadászok 56 szavazat
1. Fekete tőr testvériség 57 szavazat

Dobogós helyezésekkel egyetértek, bár nálam nem ez lenne a sorrend.

Nem érdekel lista

16. Fekete tőr testvériség 2 szavazat
Kedvcsináló, hátha meghozom az ő kedvüket is a sorozathoz. 🙂
15. Sötét vadászok 5 szavazat
Kenyonnál főleg olyan indokokat olvastam, hogy nem akarnak új sorozatba kezdeni, vagy a fülszöveg nem érdekes. Fülszöveg szerintem sem jó, abból nem jön át az, hogy Kenyon  mennyire humoros, mennyire fantasztikusak a szereplői, világa. Azt hiszem itt az idő ehhez a sorozathoz is kedvcsinálót írni.
14. Psy changeling 6 szavazat
Nem nagyon voltak indokok miért nem. Szinte csak az, hogy nem akarnak új sorozatba kezdeni. Ezt én is sokszor megfogadtam már, de nem jön össze. 🙂
13. – 12. Tündérkrónikák 7 szavazat
Legtöbb indok az volt, hogy nem tetszett az első rész. Első rész sokaknak nem tetszett, 5. rész viszont  szinte mindenkinek 5 csillagos. Kitartás, eddig senki sem bánta meg, aki elolvasta mind az 5 részt. Kedvcsináló.
13. – 12. Cat és Bones 7 szavazat
Egyik legérdekesebb indok, hogy a sorozat kifulladt  a 3. résznél. 4. részt olvastam és az a sorozat legjobbja, abban végre volt egy jó gonosz is. Ezt a részt szerintem még érdemes elolvasni. Aztán, hogy az 5. milyen lesz, azt még én sem tudom. 4. kötetet nehéz lesz felülmúlni.
11.- 9. Angyali vadász 8 szavazat
Azzal az indokkal, hogy az első rész nem valami jó egyetértek. Folytatás jobb. Az is elfogadható indok, hogy van aki nem szereti, ha egy angyal szerelmes lesz.
11.- 9. Halhatatlanok 8 szavazat
Egyik indok, hogy vámpíros. Címek nagyon félrevezetőek, ez ugyanis nem vámpíros sorozat. Van olyan kötet, amiben valóban vámpír a főszereplő, de nem sok ilyen van. Karakter szavazásnál a top 3-ban nincs is vámpír. Első rész egyébként valóban nem nagy szám. Két főszereplő sem volt szimpatikus. 2. és 3. kötet viszont nagyon izgalmas. 3.-ban ráadásul vámpírszereplő sincsen.
11.- 9. Daemonica 8 szavazat
Van akiket azért nem érdekel, mert új sorozat, vagy éppen azért, mert nem szereti a démonokat. Utóbbi érthető, előbbit viszont nem hiszem, hogy be lehet tartani. Nekem nem sikerül. Egy olyan új sorozatnak, amiről csak jókat hall az ember, előbb-utóbb elolvassa.
8. Bukott angyalok 9 szavazat
Indokok: Unalmas, nem izgalmas. 2. résznél én is ezt éreztem. Első részt is Trez és Marie Terese tette csak jóvá. De aki Payne könyvében szimpatikusnak találta Vechet, annak érdemes az Irigységet elolvasnia. Az sem baj, ha az első kettőt nem. Előfordulhat, hogy e könyv hatására változik a  vélemény a sorozatról.
7. Alvilág urai 11 szavazat
Démonos: Ez érthető indok, bár aki Kenyon démonait szereti, az könnyen megtudná szeretni Genáét is.
Első rész nem jó: az még engem sem nagyon fogott meg. Ha nincs benne Torin, ha nincs benne Budapest, ha nem találtam volna érdekesnek a világot, akkor lehet én sem folytattam volna a sorozatot, de megérte. 4. rész nagyon izgalmas volt, már azért is, mert a főgonosz is akcióba lépett. Innentől aztán már semmiben sem hasonlít más para sorozathoz.
6. Éjfél szülöttei 12 szavazat
Ward koppintás: első résznél én is ezt éreztem, még  a 2. nál is egy picit. 3.- tól viszont már nem hasonlít Wardra.  Ward vicces, lelkizős, szívszorító drámát ír. Lara sorozata viszont nem igazán vicces, nem is megható. Ő története inkább véres és akciódús. Számomra ez az első földönkívülis sztori, ezért érzem egyedinek. Azzal viszont egyetértek, hogy sok a hasonlóság a kötetek között, ezért sem olvastam még el a 7. részt március óta. Szeretem Larát, de mindig van olyan könyv, ami jobban érdekel. Meg valóban jobban kilehetne dolgozni a sztorit.
5. Cassandra Palmer 16 szavazat
Szerencsére nem ifjúsági, de az első két rész nekem is szenvedés volt. Kevés párbeszéd miatt unalmas is. 3. rész viszont nem tömör. Én örülök, hogy folytattam a sorozatot.
4. Chicagoland vámpírjai 24 szavazat
Ebbe a sorozatba még én sem kezdtem bele. Azért mert a fülszöveg nem keltette fel az érdeklődésemet. De ha lesz pénzem szeretném elolvasni.
3. Mercedes Thompson 28 szavazat
Szerelmi háromszög, kevés reklám, nem tetsző fülszöveg. Nem hiszem, hogy lesz kedvem elolvasni, de bármi megtörténhet.
2. Anita Blake 30 szavazat
Hosszú, sok szex, sok lénnyel. E két indok miatt nem vonz ez a sorozat. Anitát biztos nem tudnám megszeretni.
1. True Blood 36 szavazat
Ez az a sorozat, amit csak azért olvasok, mert megnyertem.
Film unalmas: Egyetértek. Filmnél  a könyv is jobb.
Gyenge, unalmas: Első két részre nagyon  igaz. 4. az tetszett.
Sookie idegesítő: ez is igaz, azt sem tudja mi az a szerelem.
Az is érdekes, hogy szavazás alapján a TB a leggyengébb para sorozat, de az Ulpius ezeket  a könyveket mégis időben kiadja, a jókról meg semmi hír.

Vélemény, hozzászólás?

