Legszimpatikusabb Tündérkrónikák szereplők

Listába azokat a karaktereket tettem bele, akik legalább két szavazatot kaptak. Volt olyan is, aki egy-két szereplőnél az igazi nevét adta meg. Mivel nem akarok spoilert, így az eredménynél azt a nevet tüntettem fel, ahogy a 4. kötet végén ismerhetjük őket.

102-en töltötték ki a kérdőívet. Köszönöm nekik.

23-an írták, hogy még nem olvasták a sorozatot.

9-en írták nincs kedvenc a sorozatban. Ez szerintem változni fog, ha folytatják a sorozatot.

Eredmény:


8. Álmodozó tekintetű srác 3 szavazat

7. Darroc  5 szavazat

6. Christian 10 szavazat

5. – 4. Ryodan – Dani 17 szavazat

A 3 legszerethetőbb karakter

Lássuk kik ők: 😀

3. V’lane 21 szavazat

2. MacKayla Lane 40 szavazat

1. Jericho Barrons 59 szavazat


Barrons és V’lane dobogós helyezésének nagyon örülök, de Mac nagyon meglep, rá egyáltalán nem számítottam. Azt hittem Ryodan lesz  a 3. 

4 hozzászólás to “Legszimpatikusabb Tündérkrónikák szereplők”

  1. reea Says:

    Hát én nem vagyok meglepve;) Barrons, az Barrons. 😀 Ennyi! Danyvel még mindig küzdök, Ryordan… Nos őt nagyon Érdekli Dany, de ott lesz Christian is… És Dany még gyerek. Jáj! Pedig de jó lenne ha… 😀

  2. Elhaym Says:

    Reméljük Dani hamar felnő. 🙂

  3. andie Says:

    Elvileg az Icedben már idősebb.. 17 körül (asszem).

  4. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂 Részletek alapján jó jeleneteik lesznek Ryodannal. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

