Kérdezz – felelek díj

Nagyon szeretek kérdésekre válaszolgatni, ezért nagyon örültem, hogy heten is elküldték nekem ezt  a díjat.

Feladat:

  • Válaszolni a kapott kérdésekre.
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

1. Melyik tv-sorozatban vállalnál el szerepet? Ki lennél?
Silla királyság ékköve. Főhős Tokman szívesen lennék, két jó pasi is engem szeretne. 🙂
2. Ha utazhatnál az időben, hova mennél? Miért pont oda?
Középkori Anglia, Skót felföld. Kedvenc történelmi korom és helyszíneim.
3. Melyik az a könyv, amit szerinted mindenkinek el kellene olvasnia?
Több ilyen is van. Mese könyvek közül Gücülke.
Mangák közül Yazawa Ai: Nana
Történelmi romantikusok közül: Mary Mackie: A ló népe
Krimik közül: Karen Rose: Vartanian trilógia, Brenda Joyce: Deadly
Paranormális könyvek közül: Karen Marie Moning: Tündérkrónikák, J. R. Ward: FTT
4. Volt már olyan olvasmányod, amin könnyesre nevetted magad? Melyik az?
Idén két ilyen könyv is volt. Egyik Kenyontól a Pokoli tűz, másik Julia Quinntől: Ami Londonban történt.
5. Kedvenc könyves idézeted?
“Néha az életben a számtalan prózai döntés között – mint például, hogy mit együnk, hol aludjunk, milyen ruhát vegyünk fel – felbukkan egy igazán fontos válaszút. Ezekben a pillanatokban, amikor a jelentéktelenség köde felszáll, és a sors a szabad akarat választása elé állítja az embert, csak jobbra mehetünk, vagy balra – nem ragadhatunk le középen, hogy majd elbújva kivárjuk, mi lesz. Nem lehet alkudozni a lehetőségekkel, amelyek előtt állunk.
Választani kell és felvenni a kesztyűt. És közben tudni, hogy onnan már nincs visszaút.”  /J. R. Ward: Megbosszult szerető/
6. Melyik az a könyves karakter akinek valamely bűnét Te nem bocsájtottad volna meg a hősök helyében?
Nincs ilyen. Amikor haragudtam egy szereplőre, később én is megbocsátottam neki.
7. Kedvenc mesekönyved?
Bálint Ágnes: Gücülke
8. Van valamilyen más hobbid is az olvasáson kívül?
Könyveken kívül nagy gamer és anime fan is vagyok.
9. Van olyan idegesítő tulajdonságod, amit mások nem szeretnek benned, de szerinted amúgy ez teljesen normális?
Szeretem rávenni az embereket, hogy egy sorozatot ne egy kötet alapján ítéljenek meg, meg vannak könyvek amikre szeretek rávenni ismerősöket, hogy olvassák el. Van akiket ez idegesít, de szerintem ez normális. Sokan úgy szerettek meg egy sorozatot, hogy felhívtam rájuk a figyelmet, vagy megszerettek olyan sorozatot is, amit dobni akartak egy rész után.
10. Ha gazdag és híres lennél, ki lennél legszívesebben?
Akkor is  saját magam szeretnék lenni.
11. Melyik könyves történet volt az, aminek a végével nagyon nem értettél egyet. Mi nem tetszett benne?
J. R. Ward: Felszabadított szerető. Nagyon összecsapott volt  a vége, olyan érzésem volt mintha még 100 oldal hiányozna.

1. Ki az az író, akivel szívesen találkoznál személyesen?
Karen Marie Moning
2. Melyik könyv az, amit szeretnél, hogy megfilmesítsenek?
Karen Rose: Vartanian trilógia, Brenda Joyce: Deadly,
Karen Marie Moning: Tündérkrónikák, J. R. Ward: FTT, Fábián Janka: Emma trilógia, Gena Showalter: Alvilág urai.
3. Ha egyszer már pontoztál egy könyvet, előfordult, hogy később mégis változtattál rajta? Ha igen, miért?
Igen, előfordult. Ilyen volt Wardtól a Felszabadított szerető is. Amikor kiolvastam 10 pontot adtam rá, de aztán pár nap múlva rájöttem, hogy ez  a könyv nem hibátlan, ezért kevesebbre értékeltem. Angyalkardra először 7 pontot adtam, vélemény megírása után  viszont rájöttem, ennél egy picit többet érdemel.
4. Megfordult már a fejedben, hogy abbahagyod a blogírást?
Még sosem.
5. Rokonaid, ismerőseid tudják, hogy blogot vezetsz? Olvasnak is téged?
Tudják, de csak anyukám olvassa  a blogomat.
6. Hogyan döntöd el mi lesz a következő olvasmányod?
Amihez éppen kedvem van. Ione után még nem tudom mit fogok olvasni,  egy reci könyvet, meg egy megkezdetett szeretnék folytatni, valószínű azt, amelyik könyv abban a pillanatban jobban érdekel.
7. Melyik könyv főszereplőjével rekednél egy lakatlan szigeten?
Brenda Joyce: Deadly sorozatából Calder Harttal.
8. Mi a véleményed az e-bookról?
Nem nagyon szeretem őket, de ha lenne ebook olvasóm, akkor pár  rajongói fordítást szívesen elolvasnék. Ami hivatalosan is megjelent, abból  csak eredeti könyv jöhet.
9. Kemény vagy puha? Mármint a borító 🙂
Mindegy. Kemény fedeleseket picivel azért jobban szeretem, de ha van belőle puha változat, akkor azt szoktam megvenni,  olcsóbb.
10. Melyik az a könyv, ami még nem jelent meg nálunk, de nagyon szeretnéd?
Brenda Joyce: Halálos Illúzíó. Kenyon: Acheron, Barbara Wood: The Divining, meg még sok másik. 🙂
11. És hogy legyen egy nem könyves kérdés is: Milyen zenét hallgatsz szívesen?
Rock, metál, lírai dalok. PL. Nightwish, Immediate Music, Disturbed, Epica, Within Temptation. Néha azért magyart is.   Apollo23, Kocsis Tibor, Vastag Csaba.

1. Vannak könyves heppjeid? (pl. nem szereted a gerinctöréses könyveket, szamárfület, stb.)
Vannak. Szeretem, ha a könyveim 10 év után is újnak néznek ki. Sajnos a gerinctörést, vagy a lapsárgulást nem mindig tudom megakadályozni. 😦 Legszívesebben minden könyvet bezárva tartanék, hogy por se érje őket.
2. Könyvtári könyveket vagy inkább saját könyveket olvasol többet?
Saját. Könyvtárat nem szeretem, mert ha megszeretek egy könyvet attól nem jó megválni.
3. Ha lehetne egy könyvtárszobád milyen lenne?
Az én szobám már most könyvtárszobának tekinthető. Csak aludni megyek oda, meg könyvet kiválasztani. Ágyon és könyveken kívül már nem sok minden van a szobában. Pár éve az egyik ruhás szekrényemet is kiürítettem és tele tettem könyvvel. 🙂
4. A családodban/baráti körben te vagy a legnagyobb könyvmoly?
Nem. Anyukám is az, meg több barátnőm is.
5. Próbálsz rávenni embereket a környezetedben az olvasásra?
Nem nagyon. Tesómat próbáltam, de nem sok sikerrel.
6. Ha éppen nem olvasol, akkor mivel töltöd a szabadidődet?
Macskázok, sorozatokat nézek, játszok valami konzol játékkal, könyvvéleményt írok, rejtvényt fejtek.
7. Ha könyvet vásárolsz, akkor befolyásolnak a molyos/blogos ajánlások, jó kritikák?/Vagy inkább beleolvasol a könyvesboltban esetleg a könyvtárban az adott könyvbe?
Csak ismeretlen írók könyveinél. Elolvasok pár pozitív véleményt róluk, aztán eldöntöm nekem valók-e.
8. Volt már, hogy csak a jó cím/borító miatt vettél meg egy könyvet? Ha igen, mellé fogtál vele, vagy nem?
Még nem volt ilyen. Könyvet csak akkor veszek, ha tetszik a fülszöveg, történet, vagy ismerem az írót.
9. Azok a könyvek amik mégsem nyerik el a tetszésedet, eladásra vagy cserére kerülnek inkább?/Vagy esetleg megtartod őket, akkor is, ha tudod, hogy lehet, hogy sosem nyitod ki még egyszer?
Ha kedvenc író egyik könyve nem tetszik, akkor megtartom. Lehet nem olvasom el többször, de a család más tagjának tetszhet, meg csak így teljes a gyűjteményem. Más esetben eladom, vagy elcserélem.
10. Melyik könyvszereplő bőrébe bújnál bele, és miért?
Ward Fekete Tőr Testvériség sorozatában Ehlena lennék.  Női szereplők közül vele tudtam a legjobban azonosulni. Kedves és szeretetreméltó. Rehvben is csak a jót látja. Rehv külsőleg nem az esetem, mégis őt sikerült a legjobban megkedvelnem. Jó lenne a felének lenni. Ha a fele lehetnék akkor én is ott élhetnék a kúriában a sok testvér között. Lassiter megnevettetne; ha gond lenne a gépemmel, vagy ha fordítani kéne egy angol szöveget akkor ott lenne Vishous és egyből segítene nekem. Moziteremben bármilyen filmet megnézhetnék, ha olvasni szeretnék akkor minden könyvet megtalálnék. Lenne egy megbízható orvosom Jane, Boo-t a cicát meg mindennap megsimogathatnám. Nem lenne unalmas az életem és nélkülöznöm sem kéne. Karen Rose könyveiben Alex lennék. Olyan jó lenne ha a zsaru Daniel az enyém lehetne. Ő pont az a férfi akibe én is beletudnék szeretni már első nap. Külsőleg és belsőleg is olyan amit szeretek. Ő is eltudna fogadni olyannak amilyen vagyok, minden bajban számíthatnék rá, mellette mindig biztonságban érezném magam és boldog is lennék.
Brenda Joyce sorozatából Francesca is szívesen lennék, akkor Calder Hart az első számú könyves álompasim az enyém lehetne. 🙂
Kenyon sorozatában Bridenak is jó lenne lenni. Ő úgy néz ki mint én, de mégis rátalált a szerelem.
11. Ha könyvet írnál, mintáznál magadról egy szereplőt?
Nem, inkább a cicámat Rufust írnám bele.

1. Gyerekkorod kedvenc könyve?
Bálint Ágnes: Gücülke
2. Mi az a könyv, amit szerinted a mostani fiatal generációnak meg kellene ismernie?
Gücülke, sokat tanulhatnának belőle a fiatalok.
3. Könyvtár vagy saját könyvek? Gyűjtöd őket, vagy inkább kikölcsönzöd?
Saját. Könyvtárat nem szeretem, mert ha megszeretek egy könyvet attól nem jó megválni. Ha nem lehet az enyém, akkor jobb el sem olvasni.
4. Kedvenc könyved a kedvenc íródtól?
J. R. Ward: Megbosszult szerető
Kresley Cole: Vámpírharc
Kate Mosse: Labirintus
Oliver Bowden: Assassin’s Creed – Titkos keresztes háború
Brenda Joyce: Halálos ígéret
Gena Showalter: Éjsötét hangok
Karen Marie Moning: Új nap virrad
Sherrilyn Kenyon: Ördögi tánc
Barbara Wood: Lélekláng
Karen Rose: Gyilkolj értem
Judith McNaught: Összetört idill
Mary Jo Putney: Tánc a szélben
Karin Slaughter: Kín
Fábián Janka: Emma lánya
Jeaniene Frost: Sírig hű szerelmed
Andrea Cremer: Bloodrose – A döntés
Loretta Chase: Az éjszaka rabjai
Julia Quinn: Ami Londonban történt
Stb. A többit majd megírom a napokban egy külön bejegyzésben. Szeretnék egy friss listát írni  a kedvenc íróimról, lesznek benne meglepetések. főleg  a top3-ban.
5. Általában hány könyvet viszel magaddal egy nyaralásra?
Egyet sem, mivel nem járunk nyaralni. Pénz sincs rá, meg nekem Rufus fontosabb mint a nyaralás. Ha milliomos lennék akkor is vele maradnék.
6. E-book vagy papír alapú könyvek?
Ha lenne ebook olvasóm , akkor pár  rajongói fordítást szívesen elolvasnék. Ami hivatalosan is megjelent, abból  csak eredeti könyv jöhet.
7. Ha van lehetőséged rá, inkább kemény borítós, vagy puha borítós könyveket választod?
Puhát, az olcsóbb.
8. Bele szoktad írni a neved a saját könyveidbe? (Hogyha esetleg kölcsön adod, tudd, hogy az a tiéd?)
Nem. Nem szeretem, ha egy könyvbe valami bele van írva.
9. Szeretsz könyvet ajándékozni másoknak?
Igen, bár mostanában erre nem volt lehetőségem.
10. Ki volt az a szereplő pályafutásod során, aki a legjobban idegesített?
Alkonyat szereplői. Lindsey Viking trilógiájának Brennája. Most ők jutottak eszembe.
11. Mi az az indok, ami miatt abbahagysz egy könyvet, és nem bírod végigolvasni?
Nem nagyon van ilyen. Ha már megvettem végigszenvedem akkor is ha nem tetszik. De vannak olyan könyvek amiknél elolvastam a neten lévő első oldalakat, és el is ment tőlük a kedvem. Ilyen volt az Alkonyat is, vagy a Szürke ötven árnyalata.  Nagyon idegesítettek a szereplők, utóbbinál a történet is taszít.

1.Szoktál-e könyvet ajándékozni? Hogyan választasz?
Régebben igen, most már nincs rá pénz. Megnézem ki mely könyvet várja a legjobban és azt kapja ajándékba.
2.Melyik a kedvenc műfajod? Miért?
Paranormális könyvek, kalandregények, történelmi romantikusok, krimik. Ezekben van a legtöbb izgalom és dráma.
3.Szokott-e zenékről könyv eszedbe jutni, vagy akár csak egy jelenet?
Igen. Pörgős zenéknél akció jelenetek jutnak az eszembe, lírai daloknál meg valami szomorú.
4. És fordítva? Könyvről zene?
Még nem fordult elő.
5.Melyik az a könyves helyszín amit szívesen meglátogatnál?
Skót felföld, Írország.
6.Melyik az a könyv, az eddigi olvasmányaid közül, aminek a legjobb volt az alapötlete?
Fekete tőr testvériség, Nana, Sötét vadász sorozat, Alvilág urai. Ami nem sorozat: Idő örvényében Erskinetől, Ló népe Mary Mackietől.
7.Mit szoktál csinálni, ha éppen nem olvasol, de van egy kis szabadidőd?
Macskázok, sorozatokat nézek, játszok valami konzol játékkal, könyvvéleményt írok, rejtvényt fejtek.
8.Volt-e olyan könyv ahol a gonosznak szurkoltál? Melyik? És miért?
Sok, mivel a negatív szereplőket könnyen meg tudom kedvelni, sokszor a főszereplőknél is érdekesebbek.
Fekete tőr testvériség: Lash
Resident Evil: Wesker
Suikoden: Yuber
Mind egy egyéniség.
9.Milyen könyvet olvastál idén április 4.-én, és hogy tetszett?
Julia Quinn: Mint a mennyben . Nem lett kedvenc, de tetszett.
Véleményem
10.Van-e olyan könyv amit rajongva szeretsz és sosem unod meg az olvasását? Ha van melyik az?
Mary Mackie: Ló népe. Már 20 éve kedvenc. De ilyen a Nana, Fekete tőr testvériség is, meg szerintem ilyen lesz  a Tündérkrónikák és  a Deadly sorozat is.
11.Tudsz-e zűrzavarban olvasni? Vagy teljes nyugalomra van szükséged?
Tévé nem zavar, de a beszélgetés igen.

1. Az olvasott könyveid közül melyik az a hely, ahova legszívesebben beköltöznél,és ott maradnál életed végéig, és melyik az, ahova sosem lennél képes költözni?
Fekete tőr testvériség kúriájában nagyon jól érezném magamat, vinném oda Rufust is. Régi kort imádom, pár napra szívesen visszautaznék oda, de hosszútávon képtelen lennék ott élni. Elunnám magam a 19. századi Londonban.
2. Miközben olvasol szoktál színeket/zene számokat/filmeket vagy bármit  párosítani a stílushoz? Mit?
Igen. pl. Josh Hollowayt több könyv főszereplőjeként is elképzeltem már.
3. Melyik könyv az, amitől úgy is könnyekben törsz ki, hogy már tudod, mi fog történni?
Nana, Fekete tőr testvériség.
4. Melyik könyv az, amiből még nem készítettek fimet, de szeretnéd, ha ez a jövőben változna?
Karen Rose: Vartanian trilógia, Brenda Joyce: Deadly,
Karen Marie Moning: Tündérkrónikák, J. R. Ward: FTT, Fábián Janka: Emma trilógia, Gena Showalter: Alvilág urai.
5. Mennyire követed a “divatot” olvasás terén? Azt olvasod, ami éppen “menő” vagy ami téged a legjobban érdekel?
Ami engem érdekel.
6. Ha lenne annyi pénzed, hogy bármennyi könyvet megvehetnél,és bemennél egy antikváriumba, ahol csak régi könyvek találhatóak, mik lennének az első választásaid?
Valószínű Wilbur Smith régebbi könyvei.
7. Kivel szoktad megbeszélni a könyves élményedidet?
Anyukámmal, barátnőkkel.
8. Magyar vagy külföldi könyveket részesíted előnyben? Mit gondolsz a mai magyar írókról?
Külföldi. Magyar írók közül kevés kedvencem van, de Fábián Janka könyvei nagyon jók. Sok magyar író könyveihez még nem volt szerencsém, de a többségét én is elolvasnám.
9. Melyik a kedvenc magyar íród? Miért?
Fábián Janka. Történelmi romantikusokat ír és nagyon drámaiak a könyvei.
10. Mit gondolsz arról, hogy az emberek többsége azért nem olvas, mert idő igényes, és inkább a gép előtt ülnek egész nap valami játékkal?
Nem tudom megérteni őket. Nekem is nagyon kevés az időm, de olvasásra mindig jut idő, sőt játékokra is. Az, hogy időigényes az szerintem csak egy kifogás. Inkább mondanák azt, hogy nem szeretnek olvasni, nem látják filmként maguk előtt az könyv eseményeit, ezért számukra ez unalmas időtöltés. Tesóm ezek miatt nem olvas.
11. Ha könytárba mész, általában mennyi könnyvel jössz ki onnan? Annyival, amennyivel lehet, vagy precizen csak egyet hozol ki?
Nem járok könyvtárba. olyan könyvet nem szeretek elolvasni, ami nem lehet az enyém.

1. Olvasás közben szoktatok zenét hallgatni?
Amikor olvasok akkor a tesóm van a gépnél, ezért nem nagyon tudok olvasás közben zenét hallgatni. Néha ő is hallgat zenét, de nem mindig nekem tetszőt.
2. Melyik a kedvenc könyv-olvasó pózotok? 😀
Háton fekve a kanapén.
3. Hol szerettek leginkább olvasni?
(Ágy,szabadban,szekrényben,parlament tetején, stb.)
Kanapén a nappaliban.
4. Van-e olyan barátotok/barátnőtök, aki szintén könyvmoly?
Igen, sok. 🙂
5. A családban csak te vagy könyvmoly, esetleg anyukád-apukád-kutyád-macskád is ?
Anyukám szintén, idén ő már több könyvet is elolvasott mint én. Cicám Rufus még nem könyvmoly, de majd elérem, hogy az legyen. Régebbi cicám Kitt imádott a könyveimen aludni. 🙂
6. Vörös pöttyös vagy Arany pöttyös könyvek ? 🙂 Esetleg egyik sem ? Vagy mindkettő ?
Inkább Arany. Vörös pöttyös könyvek közül eddig csak egy tetszett.
7. Mit szeretsz leginkább a molyon? Csak egy dolgot ! 🙂
Mindent. 🙂 Imádok könyvekről beszélgetni másokkal.
8. Ha elutazol általában hány db könyvet viszel magaddal?
Egyet sem, mivel nem utazok sehová. Pénz sincs rá, meg nekem Rufus fontosabb, mint egy nyaralás.
9. Mi a véleményed a vámpíros, vérfarkasos, tündéres és egyéb misztikus lényes könyvekről ? (Nem mindenki szereti .)
Imádom őket. Izgalmasak, tele vannak szerethető szereplőkkel.  Ward, Moning, Kenyon, Ione, Adrian, Cole, Frost, Showalter, Singh nagy kedvencem. Héten pont ezekkel a könyvekkel foglalkozok  a blogomon. 🙂
10. Először a könyvet olvasod el és utána a filmet (ha van belőle persze) vagy először a film és utána a könyv ?
Eddig mindig a filmet láttam előbb, most viszont ez változni fog, mivel egyre több kedvenc könyvemből készül film.
11. Szoktál újra olvasni ?
Igen, de kevés idő jut rá, mivel még nagyon sok az olvasatlan.  Idén azért pár könyvet szeretnék újra olvasni.

  • 11 dolog magamról

1. Imádom a macskákat. Cicám Rufus annyira fontos, hogy ha lenne pénzem akkor sem mennék nyaralni. Nem tudnám jól érezni magamat, ha ő szomorú.
2. Utálom a nyarat, a kánikulát, egyedül az a jó benne, hogy szoknyát hordhatok, nadrágot ugyanis nem szeretem.
3. Utálom a bogarakat és a villámokat.
4. Kedvenc íróimat szeretem mindenkivel megismertetni. PL. Chase, Moning, Joyce, FTT, Kenyon, Showalter, Rose. Ezért is írok mindegyikhez kedvcsinálót, nem jó őket egy könyv alapján megítélni.
5. Szeretem a hosszú hajú pasikat.
6. Nem vonzanak a 30 év alatti pasik, elsőszámú könyves álompasim viszont csak 26 éves, ő Calder Hart a Deadly sorozatból.
7. 32 év alatt egy pohár alkoholt sem ittam. Egyedül egy süteményben nem zavar az alkohol. Részeg szeletet imádom, de már több mint 5 éve nem ettem ilyet. 😦
8. Nem szeretem a mozikat, de most olyan jó filmek készülnek, amiket nem tudnék kihagyni. Pl. Silent hill, Assassin1s creed, Tündérkrónikák, Sötét vadászok.
9. Nemcsak könyvmoly vagyok, hanem nagy gamer is, szeretem a koreai és japán filmeket is.
10. Minden műfajra nyitott vagyok, de eddig a scifi és  a szépirodalom áll tőlem a  legtávolabb.
11. Nagyon szeretem a szívszorító történeteket és a sokat szenvedett szereplőket, de a negatív szereplőket is könnyen meg tudom kedvelni. Tökéletes szereplők nem állnak hozzám közel.

  • Kérdéseim:

1. Idén olvasott könyveid közül mely 5 tetszett  a legjobban?
2. Mi volt a legrosszabb könyv, amit valaha olvastál? Miért nem tetszett?
3. Mi a véleményed a hypeolt könyvekről?
4. Mangákat mennyire szereted?
5. Mennyire várod egy szavazás végeredményét?
6. Cor Leonis, Fumax, Ulpius, Egmont, Gabo ,  General press és Mangafan kiadótól mely könyv tetszett a legjobban, vagy melyik érdekel a legjobban?
7. Melyik az  a könyv amit szerinted mindenkinek el kéne olvasni?
8. Kutya vagy macska. Miért?
9. Számodra ki  a legvonzóbb színész/színésznő?
10. Mi  a kedvenc játékod, zenéd, filmsorozatod?
11. Mi jut először eszedbe ezekről a nevekről? Yuna, Hachi, Cat, Rufus, Paris, Jerico.

Válaszokat bárki kitöltheti itt kommentben is, de  az ő válaszaikra nagyon kíváncsi lennék.

Dinky
Midoriko
Andicilin
Mariko
Leara
Michiyo
Hisztis_Manó
Csillagvirágszál
Timi
MsReea
Saiyagin

  • Tovább adni nem kötelező.
14 hozzászólás to “Kérdezz – felelek díj”

  1. Tempy Says:

    Azt hiszem rekordot döntöttél válaszadásban. Ennyi kérdést 🙂

  2. Elhaym Says:

    Igen, 66 db. 😀

  3. Andicilin Says:

    “Főhős Tokman szívesen lennék, két jó pasi is engem szeretne.” – Igen ám, de egyikkel se teljesülhetne be a szerelme.

    “Pár éve az egyik ruhás szekrényemet is kiürítettem és tele tettem könyvvel.” – Akkor hol vannak a ruhák?

    “Melyik az a könyves helyszín amit szívesen meglátogatnál?
    Skót felföld, Írország.” – De hát azt írtad, hogy Rufus fontosabb, mint a nyaralás! :/

    Húha! Nekem szegezett kérések! Az ilyesmitől az első pár percben mindig megijedek. 🙂 Ezt hozam össze:

    1. Idén olvasott könyveid közül mely 5 tetszett a legjobban?
    Nem vagyok benne biztos, hogy idén egyáltalán olvastam 5 könyvet. Persze ami abszolút favorit a tárgyújrafelvétel miatt az a Jogi alapismeretek tankönyvem. Kétszer is elolvastam, annyira “tetszett”.

    2. Mi volt a legrosszabb könyv, amit valaha olvastál? Miért nem tetszett?
    Charlotte Brontë: Villette. Ez az egyetlen könyv, amit nem fejeztem be, pedig már a 3/4-ét elolvastam. A Jane Eyre címszereplőjéhez hasonló főszereplő, viszont a történet szürke és unalmas, illetve kiszámítható.

    3. Mi a véleményed a hypeolt könyvekről?
    Többnyire elolvasom őket, mert biztos van olyan ismerősöm, aki megveszi és kölcsönadja. Így volt az Alkonyat sorozattal is.

    4. Mangákat mennyire szereted?
    A képregényeket úgy összességében szeretem. Mint minden, ez is inkább történettől függ, de érdekes, hogy magákban szeretem a nyálas-romantikus cuccokat is.

    5. Mennyire várod egy szavazás végeredményét?
    Epekedve.

    6. Cor Leonis, Fumax, Ulpius, Egmont, Gabo , General press és Mangafan kiadótól mely könyv tetszett a legjobban, vagy melyik érdekel a legjobban?
    Fumaxtól a Tarot Café. Ulpiustól és Mangafantól is olvastam már, a többit viszont nem tudnám megmondani. Nem igazán szoktam nézni, hogy ki a kiadó.

    7. Melyik az a könyv amit szerinted mindenkinek el kéne olvasni?
    Talán Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg. Vagy Madách Imre: Az ember tragédiája.

    8. Kutya vagy macska. Miért?
    16 éves koromig volt kutyánk is, azóta csak macskák. Én mindkettőt bírom, illetve azt is mondhatnám, hogy egyik ellen sincs kifogásom, maximum bizonyos fajták jobban tetszenek, mint mások.

    9. Számodra ki a legvonzóbb színész/színésznő?
    Ewan McGregor.

    10. Mi a kedvenc játékod, zenéd, filmsorozatod?
    Pasziánsz. 😛 Sims 1-2-3. Kiemelkedően kedven zeném nincs. Van amit gépezés közben szeretek hallgatni (KT Tunstall, Jem), van, aminek szívesen megyek a koncertjére (Bëlga, taiko dobegyüttesek), és van, ami vezetés közben jól, illetve bulizni lehet rá jól. (Utóbbihoz pl. David Guetta, Nicki Minaj, Flo Rida) Persze ezektől jóval szélesebb körben hallgatok zenét. Filmsorozat talán most a koreai Coffee Prince, de semmi sincs kőbe vésve.

    11. Mi jut először eszedbe ezekről a nevekről? Yuna, Hachi, Cat, Rufus, Paris, Jerico.
    Yuna – ezt a nevet te is szoktad használni; Hachi – a hűséges kutya, 8, Nana; Cat – macska; Rufus – macskád; Paris – Hilton, Johnny Gold Paris Paris című száma; Jerico – leomló falak, illetve egy vírusos film.

  4. Elhaym Says:

    “Igen ám, de egyikkel se teljesülhetne be a szerelme.”

    Nem baj az. 🙂

    “Akkor hol vannak a ruhák?”

    Amilyen kevés van, elférnek egy szekrényben is. Szobám előtt van a lépcsőház, ott egy komód, abban van a ruháim többsége.

    “De hát azt írtad, hogy Rufus fontosabb, mint a nyaralás! :/”

    Most igen, de sajnos a cicák nem élnek örökké. 😦

    Köszi a válaszokat. 🙂

    Charlotte Brontë: Villette. Akkor biztos nem fogom elolvasni. Jane Eyre viszont tervben van.

    “Többnyire elolvasom őket”

    Szürke ötven árnyalatát is? Most a csapból is ez folyik.

    “Én mindkettőt bírom, illetve azt is mondhatnám, hogy egyik ellen sincs kifogásom”

    Már nekem sem, főleg azóta amióta Rufusnak egy kutya a legjobb barátja. 🙂

    Holnap majd megválaszolom a saját kérdéseimet is, itt kommentben.

    • Andicilin Says:

      “Szürke ötven árnyalatát is? Most a csapból is ez folyik.”
      Majd megérdeklődöm ismerősöktől, hogy megvették-e. Ha nem, akkor nem olvasom el.

    • Andicilin Says:

      Most nekem is fel kéne tennem 11 kérdést? Nem ismerem a szabályokat.

  5. Leara Says:

    Hú, köszi, úgyis kéne már blogot írnom, ez a díj pont jó lesz hozzá :D.

  6. Dinky Says:

    Válaszoltam. 🙂 Egy-két válaszból meglátszik, hogy le vagyok fáradva, mint állat. 😀 2 nap alatt kb. 800 ember kezére tettem karszalagot, ill. adtam ásványvizet.

  7. SaiyaGin Says:

    1. Idén olvasott könyveid közül mely 5 tetszett a legjobban?
    Fogós kérdés… Sok érdekes könyvet olvastam idén, talán egy, Kína történetéről, kultúrájáról, szokásairól tudnék kiemelni.

    2. Mi volt a legrosszabb könyv, amit valaha olvastál? Miért nem tetszett?
    Annak idején nagyon nem szerettem a Vörös és feketét, úgy emlékszem, a gimnáziumi éveim alatt az volt az egyetlen könyv, amit nem bírtam végigolvasni, a főszereplő nagyon ellenszenves volt.

    3. Mi a véleményed a hypeolt könyvekről?
    Az utóbbi években nem nagyon szoktam foglalkozni azzal, hogy éppen mi a divatos könyv, azt olvasom, ami éppen elém kerül (és érdekes).

    4. Mangákat mennyire szereted?
    Van több manga, amit heti rendszerességgel követek, de azért nem tartozom azok közé, akik 10-20(-30) mangát olvasnak egyszerre.

    5. Mennyire várod egy szavazás végeredményét?
    Várom, várom, főleg az animékről szóló szavazásokat.

    6. Cor Leonis, Fumax, Ulpius, Egmont, Gabo , General press és Mangafan kiadótól mely könyv tetszett a legjobban, vagy melyik érdekel a legjobban?
    A Cor Leonis kiadóról most hallok először.
    Ha egy könyvet/könyvsorozatot kellene választani ezektől a kiadóktól, akkor a Lovely Complex lenne az.

    7. Melyik az a könyv amit szerinted mindenkinek el kéne olvasni?
    Hahner Péter: 100 történelmi tévhit, avagy amit biztosan tudsz a történelemről – és mind rosszul tudod

    8. Kutya vagy macska. Miért?
    Kutya. A kutyával lehet sétálni menni.

    9. Számodra ki a legvonzóbb színész/színésznő?
    (Mikor is néztem végig utoljára egy filmet?) Legyen mondjuk Emma Watson.

    10. Mi a kedvenc játékod, zenéd, filmsorozatod?
    Draaagoooooon Baaaaaaalllll. 😀 Na jó, a viccet félretéve: nem szoktam játszani, viszonylag gyakran hallgatok rádiót, de ott ritkán szokott megragadni egy szám a fülemben. Emellett animékhez kapcsolódó zenéket szoktam hallgatni, mostanában Faylan számait.

    11. Mi jut először eszedbe ezekről a nevekről? Yuna, Hachi, Cat, Rufus, Paris, Jerico.
    Yuna, Rufus: tippelj. 😀
    Hachi: 8.
    Cat: macska.
    Paris: Franciaország fővárosa
    Jerico: közel-keleti város.

  8. Félcsi Says:

    Húha, jó sok mindent megtudhattunk Rólad! :-)) Köszi!

  9. Mariko Says:

    Mindenképp meg fogom válaszolni a kérdéseidet, de szerintem legfeljebb csak a hétvégén jutok el odáig. ^^’

  10. Elhaym Says:

    Andicilin

    Szürke ötven árnyalata: ismerőseid megvették?

    “Most nekem is fel kéne tennem 11 kérdést?”

    Csak ha akarsz, nem kötelező.

    Leara: Szívesen. 🙂

    Dinky: Köszi. 🙂

    SaiyaGin:
    Köszi a válaszokat. 🙂

    Félcsi: Szívesen.

    Mariko: Köszi előre is. 🙂

    Én válaszaim ezek lennének.

    1. Idén olvasott könyveid közül mely 5 tetszett a legjobban?
    Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel
    Oliver Bowden: Assassin’s Creed – Titkos keresztes háború
    Sherrilyn Kenyon: Pokoli tűz
    Andrea Cremer: Bloodrose – A döntés
    Loretta Chase: Az éjszaka rabjai
    Brenda Joyce: Halálos ígéret
    Nehéz ötöt írni. 🙂
    2. Mi volt a legrosszabb könyv, amit valaha olvastál? Miért nem tetszett?
    Bertrice Small: Titkos örömök: Nulla történet és gusztustalan.
    3. Mi a véleményed a hypeolt könyvekről?
    Legtöbb ilyen könyv szerintem túlértékelt. Olvastam párat, de nem sikerült rájönnöm mitől olyan népszerűek,
    4. Mangákat mennyire szereted?
    Szeretem, de eléggé ritkán olvasok mangát. Mostanában kevés is jelenik meg magyarul, meg a megjelentekkel és el vagyok maradva. nem sikerült még beszereznem őket.
    5. Mennyire várod egy szavazás végeredményét?
    Nagyon. 🙂
    6. Cor Leonis, Fumax, Ulpius, Egmont, Gabo , General press és Mangafan kiadótól mely könyv tetszett a legjobban, vagy melyik érdekel a legjobban?
    Cor Leonis: Tündérkrónikák
    Fumax, Assassin’s creed
    Ulpius: Fekete tőr testvériség
    Egmont: Demonica
    Gabo: Loretta Chase könyvei
    General press: Brenda Joyce könyvei
    Mangafan: Nana
    7. Melyik az a könyv amit szerinted mindenkinek el kéne olvasni?
    Ezt már megválaszoltam fentebb. 🙂
    8. Kutya vagy macska. Miért?
    Macska, de nincs bajom a kutyákkal sem. Van nekünk mindkettő. Azért macska, mert őket sokat lehet dajkálni, lakásban lehet őket tartani, csöndesebbek, nyugodtabbak, puhák stb.
    9. Számodra ki a legvonzóbb színész/színésznő?
    Josh Holloway
    10. Mi a kedvenc játékod, zenéd, filmsorozatod?
    Játék: Suikoden, Xenogears, Metal gear, Resident evil, Uncharted, Final fantasy
    Zene: válasz fentebb.
    Filmsorozat: Shilla, Palota ékköve, Lost, Szökés
    11. Mi jut először eszedbe ezekről a nevekről? Yuna, Hachi, Cat, Rufus, Paris, Jerico.
    Yuna: FF 10
    Hachi: Egy kutya, meg a Nana.
    Cat: Cat és Bones sorozat
    Rufus: Most a cicám, régebben FF7
    Paris: Alvilág urai, Budai vár
    Jerico: Tündérkrónikák, Barrons

  11. Mariko Says:

    Na én is megcsináltam. Bocs, hogy ilyen sokáig tartott. ^^’

  12. Elhaym Says:

    Köszi. Semmi gond, én is mindennel el vagyok maradva.

Vélemény, hozzászólás?

