Nalini Singh: Angyalkard – Angyali vadász 4.

Hangulat 10/9
Történet 10/5
Karakterek 10/10
Befejezés 10/7
Dráma 10/9
Humor 10/8

Angyalok, vámpírok, romantika, krimi, dráma, urban fantasy.

Kedvenc szereplőim: Illium, Jason, Raphael.

Szavazás: Tavaszi szezon 2012

Kihívás a Molyon:

1. Mert EGMONT DARK könyvekből sosem elég!

2. Angels

3. Olvassuk el Nalini Singh eddig megjelent könyveit

4. Olvassuk el Nalini Singh – Angyalkard című könyvét

5. Olvassunk New Yorkban játszodó könyveket!

A folyóban talált vámpírfej ügye a Vámpírvadász Céh fennhatósága alá tartozna, de Raphael arkangyal jobbkeze, Dmitri ösztönei azt súgják, neki kell vezetnie a nyomozást. Van valami az áldozat bőrére tetovált, titokzatos írásban, ami régmúlt idők szörnyűségeit idézi fel benne.
A Céh Honort küldi, hogy segítsen megfejteni a jeleket, de a szörnyű támadás és kínzások során megtört vadász nem áll készen arra, hogy együtt dolgozzon a kegyetlenségéről és sötét embertelenségéről hírhedt vámpírral; még akkor sem, ha gyermekkora óta megmagyarázhatatlanul vonzódik a férfihoz.
A Honor elrablói és a vámpírfej eredete utáni nyomozás során feléled a múlt, pedig egyikük sem akarja újra átélni annak borzalmait. De a fájdalomba gyönyör is vegyül…

Nagyon vártam Dmitri könyvét, de nem azt kaptam amire számítottam. Voltak pillanatok amikor annyira nem kötött le a történet, hogy napokig nem volt kedvem a kezembe venni, de voltak olyanok is amikor viszont imádtam a könyvet. Ez  a kettősség az egész regényt végigkísérte.

Először lássuk mikkel nem voltam megelégedve.

Raphael és Elena párosa után Dmitri és Honor kapcsolatát vérszegénynek éreztem. Arra sem sikerült rájönnöm mikor szerettek egymásba. Egyik percben Honor még megakarta ölni Dmitrit, Dmitri meg a volt felesége miatt kesergett, aztán  a következő percben már párként tekintettek egymásra. Szerelmi szálat nem is éreztem életszerűnek. Dmitri 1000 év alatt nem tudta elfelejteni Ingredet, aztán jött Honor és egy-két nap után már őt szerette.

Dmitriből nem azt kaptam amit vártam. Nem volt olyan kegyetlen mint az első 3 részben, humorát sem csillogtatta meg, pedig őt ezek miatt szerettem nagyon.

A 29 éves Honor múltja nagyon tragikus. Vámpírok fogja volt két hónapon át, megalázták, megbecstelenítették, megkínozták, csoda, hogy túlélte és képes volt talpra állni. Én nem lennék ilyen erős. Sajnáltam őt, de mégsem tudtam átérezni a szenvedését. Riadt nyusziból túl gyorsan  változott át erős harcossá.

Két krimi szál is volt  a történetben, de most ezek sem voltak olyan érdekesek.

Befejezés is kiszámítható volt, hiányoltam a Singhre jellemző váratlan meglepetéseket, másrészt ezzel a véggel már Kenyonnál is találkoztam, nem volt újdonság.

Most jöjjenek a könyv azon részei amiket imádtam. Ebből sem volt kevés. 🙂

Dmitri és a fájdalmas múlt. Dmitri egyszerű földművesként élt, aztán egyik napról a másikra a boldog élet rémálommá változott a számára. Rengeteg borzalomban, szörnyűségben, tragédiában volt része. Nem csoda, hogy kihalt belőle az emberiség és egy lelki sérült férfi vált belőle. Illium nem hiába nevezi őt Sötét nagyúrnak. Szenvedése töbször is meghatott.

Dmitri és Raphael barátsága. Dmitri egy Raphael elleni bosszúhadjárat miatt vesztett el mindent, de ő mégsem hibáztatta Raphaelt a történtek miatt, hanem a barátságuk még erősebb lett. Összekötötte őket a rengeteg fájdalom, a  be nem gyógyuló sebek. Nem bántam volna, ha csak az ő barátságukról szólt volna az egész könyv.

Holly és Méreg. Holly vagyis most már Sorrow Urram támadása óta változik. Hogy mivé, azt nem tudni. Nagyon várom  a könyvét, hogy megtudjam Urram pontosan miket is tett vele. Sorrow nehezen viseli az új életét, sok mindent kell megtanulnia és Méreg sem könnyíti meg a napjait. Remélem Singh is úgy gondolkodik mint én. Sorrow és Méreg összeillő pár lenne, de miért pont most kell Mérget áthelyezni?

Aodhan és Janvier. Végre jönnek New Yorkba, nagyon-nagyon örülök ennek, még most is mosolygok, ha erre a hírre gondolok. Lesz jó sok Janvier-Ashwini jelenet. Singhnek az ő történetüket kéne megírnia 2013-ban, nem vágyok egy újabb Raphael sztorira, amikor vannak nála érdekesebb karakterek most. Az is felmerült bennem, hogy egy Sorrow-Aodhan  páros sem lenne rossz. Egyik fél az angyaloktól, másik nem szereti, ha megérintik. Ebből is lehetne egy jó történetet írni.

Naasir és Caliane? Naasir eddig a Hetek legjelentéktelenebb tagja, de most egy elejtett mondatnak köszönhetően rá is felfigyeltem.

Jason  a kémmester. Nem szerepelt sokat, de már az  a kevés jelenet is elérte, hogy számoljam a napokat az ő könyvének megjelenéséig.

Tolószékes Vivek, most az ő érzéseibe is belepillanthattam. Ugye ő is kap majd könyvet?

Illium a cuki harangvirág. Sóhajt. Sorozat leggyönyörűbb férfija, a humorával most is levett a lábamról. Olyan mint egy díszítőelem, de a szép külső nem akármilyen belsőt takar.

Amikor kiolvastam  a könyvet 7 pontra értékeltem, de a vélemény megírása után rájöttem, hogy karakterek és a dráma miatt többet érdemel.

Könyvet köszönöm az Egmont Kiadónak!

Értékelésem 10/8
Molyon 5/4

Kiadó: Egmont
Eredeti cím: Archangel’s Blade
Oldalak száma: 440
Borító: Puha fedeles
Fordító: Bottka Sándor Mátyás
Teljes ára:  3999 FT
Megjelent:  angolul 2011, magyarul  2012
Rendelhető: Egmont , Bookline , Moly

Más vélemények

Molyos értékelések , jelenleg 92%

Goodreads értékelések, jelenleg 5/4,27

Dinky 5/5

Francica 5/5

Kristine 5/5

Gretty 5/4

Angi 5/4

Nalini Singh könyvei

  • Angyali vadász

0. Angyalszárny 10/10
0,5. Angyali próbatétel 10/8
0,75. Angyali játszmák 10/9
1. Angyalvér 10/8
2. Angyalcsók 10/9
3. Angyaltánc 10/10
3,5. Angyal és farkasa 10/10
4. Angyalkard 10/8
5. Archangel’s Storm (Várható angol megjelenés: szeptember)

  • Psy Changeling

00. Beat of Temptation
Nate (leopárd) – Tamsyn (leopárd)
0.5 Whisper of Sin
Ria (ember) – Emmett (leopárd)
1. Vonzódás 10/9
1,5 The Cannibal Princess
2. Látomás 10/9
3. Borzongás 10/10
3,5. Stroke of Enticement
Zach (leopárd) – Annie (ember)
4. Mine to Possess (várható magyar megjelenés: szeptember)
Clay Bennett (leopárd) – Talin McKade (ember)
5. Hostage to Pleasure
Dorian Christensen (leopárd) – Ashaya Aleine (mentál)
5,5 A Gift for Kit
6. Branded By Fire
Riley Kincaid (farkas) – Mercy (leopárd)
7. Blaze of Memory
Dev Santos – Katya Haas (mentál)
8. Bonds of Justice
Max Shannon (ember) – Sophia Russo (mentál)
9. Play of Passion
Drew Kincaid (farkas) – Indigo Riviere (farkas)
10. Kiss of Snow
Hawke (farkas) – Sienna Lauren (mentál)
11. Tangle of Need
Adria (farkas) – Riaz (farkas)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

