Könyves álompasik párbaja 2012 – 6. forduló – Nyertesek

5. forduló eredménye:

Bones Vs Barrons
435           481

Cortez Vs Damon
1588        1107

Vagyis 2012 legjobb álompasija címet Barrons nyerte.

2012 legjobb álomsráca címet meg Cortez.

Nekem ez az igazi végeredmény. Ő párbajuk úgyis csak arról fog szólni, hogy a tinik többsége Cortezre, felnőttek többsége meg Barronsra szavaz. Tinik meg többen vannak.

Az eredmény ezért szerintem borítékolható.

Szavazni itt lehet.

Reklámok

3 hozzászólás to “Könyves álompasik párbaja 2012 – 6. forduló – Nyertesek”

  1. Dinky Says:

    Barrons-ra szavaztam, mivel álompasi szavazás van, és nem álomfiú. 😛 Amúgy azért szavaztam rá, mert le van maradva.

    Amúgy Cortez imádnivaló srác, eszméletlen önzetlen, vicces, jófej, kiáll az ablakba, hogy közölje, már pedig ő barátnőm és szeretem. 🙂 Laza, flegma, benne van az a tipikus rosszfiúság, ami még inkább szerethetővé teszi.

    Szóval ne az életkor alapján ítéljünk, hanem a belső és külső tulajdonságok alapján. 🙂

  2. Midoriko Says:

    Én Rufusra szavazok 😀

  3. Elhaym Says:

    Dinky: Szerintem én is kedvelném Cortezt, de nem mint pasit, hanem mint egy aranyos fiút, akit szívesen elfogadnék öcsiként. 🙂

    Midoriko: Én is. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

