Paranormális karakterek és könyvek – kérdőív

Korábban ígértem, hogy lesz  a blogomon egy más típusú szavazás.  Ez az első része.

Kérdések a tovább mögött:

Lezárva.

Ha minden jól alakul, így lehet az eredményekre számítani.

Kedd: Karen Marie Moning, Nalini Singh, J. R. Ward
Szerda: Sherrilyn Kenyon, Jeaniene Frost, Lara Adrian, Gena Showalter
Csütörtök: Kresley Cole, Larissa Ione, Charlaine Harris, Karen Chance
Péntek: Laurell K. Hamilton, Patricia Briggs, Chloe Neill ,
legszerethetőbb paranormális könyvek listája, nem érdekel lista.

12 hozzászólás to “Paranormális karakterek és könyvek – kérdőív”

  1. Rose Woods Says:

    Kitöltve 🙂

  2. Dinky Says:

    Kitöltve, elküldve 🙂

  3. Levelibéka Says:

    Kitöltöttem és elküldtem. 🙂

  4. Elhaym Says:

    Köszi, eddig érdekesen alakul az eredmény. 🙂

  5. tigi5 Says:

    először nem akartam, de aztán csak kitöltöttem, mert úgy vélem, az is mutat valamit, ha csak két sorozatot olvastam ebből a sokból
    🙂

  6. Elhaym Says:

    Köszi. 🙂

  7. MFKata Says:

    Válaszoltam. De velem nem sokra mentél szerintem 😀

  8. Müller-Váczi Lívia Says:

    kitöltöttem. mikor lesz eredmény?

  9. Alamedea Says:

    Megvolt :)) Nagyon kíváncsi leszek.

  10. Betti Says:

    Remélem még nem volt késő kitölteni, bár az én válaszaimmal se mész sokra, mert sok sorozat olvasása még csak tervben van 🙂

  11. Cat Says:

    Mikorra várható a kiértékelése a kérdőívnek?
    A 16 felsorolt sorozaból 3-at még én sem olvastam. A másik háromnál pedig az első rész elvette a kedvemet a folytatástól.

  12. Elhaym Says:

    MFKata, Betti : Köszi. Dehogynem, nekem ez is nagy segítség. 🙂

    Müller-Váczi Lívia, Cat : Köszi. Eredmény jövőhéten lesz napokra elosztva, úgy izgalmasabb. 🙂 Most éppen összesítek. Kérdőívet hétfőn szeretném lezárni, addigra szerintem meglesz a 100 kitöltő. Most kb. 90-nél tart. .

    Alamedea: Köszi.

Vélemény, hozzászólás?

