Mit olvasok? 6.

1. Nagyon vártam ezt  a könyvet.
2. Postás rég okozott nekem ekkora örömöt. (Mostanában csak banki figyelmeztetőket hozott)
3. Ezért   most félbehagyok minden megkezdetett, még Singhet is.
4. Amíg írom ezt a bejegyzést anyukám lenyúlta  a könyvet és már el is kezdte olvasni.
5. Miután befejeztem az Assassin’s creed 3-at olvasási válságba kerültem, ennek végre most vége.
6. Ma korán akartam lefeküdni, de ez szerintem nem fog összejönni.
7. Imádom ennek  a könyvnek  a kiadóját.
8. Év végi blogos szavazásnál ez   lesz Martin, Ward és Singh legnagyobb ellenfele.
9. Ez  a regény kihagyhatatlan. Mindenkinek meg kell ismernie.
10. Ez  a rész a legjobb az eddig megjelentek közül.
11. Függőséget okoz.
12. Letehetetlen, izgalmas és fantasztikus fordulatokkal van tele.
13. Ki főzi meg  a könyv végén található recepteket? 😀

Melyik könyvről van szó?

 

Reklámok

2 hozzászólás to “Mit olvasok? 6.”

  1. Dinky Says:

    K. M. Moning – Rossz hold kelt fel?

  2. Elhaym Says:

    Igen. 🙂 Nagyon izgalmas és Ryodant is imádom. 😀

Vélemény, hozzászólás?

