Könyvespolcom új lakói 1. április-május

Sok nagyon várt könyvet nem tudtam beszerezni , pénzhiány hátránya, de azért nem panaszkodhatom.

11 db recenziós könyvet köszönöm a kiadóknak.

Lotti örökségét a mamám nyerte, ezt Fábián Jankának köszönöm, hogy postázta nekünk.

Pokoli tüzet és az Éjfél árnyait Timucicának köszönhetem, ha ő nem küldi el nekem az Ulpius kuponokat, akkor nem tudtam volna megvenni őket.

Maradék 6 könyvet (4 manga, Joyce és Wood) meg köszönöm a Blikknek, jókor jött az a kis nyeremény. Ősz óta nem tudtam könyvet venni, így jó volt meglepni magamat.

Reklámok

7 hozzászólás to “Könyvespolcom új lakói 1. április-május”

  1. Dinky Says:

    Könyveid közül hat darabot olvastam, és három van meg ténylegesen. Na ezt rakja össze, aki tudja! XD

  2. Elhaym Says:

    Nekem érthető amit írtál. .D Van még olyan könyv ami érdekelne? PL. Tiszták?

    • Dinky Says:

      Talán, majd ha felkerül, akkor valószínűleg elolvasom. De most felkerült Chloe Neill – Második harapás rajongói fordítása, amint elolvastam a SEP könyvet, ennek állok neki.

  3. Elhaym Says:

    Chloe Neill könyveit el tudod nekem küldeni?

  4. Krilli Says:

    Chloe Neill – Második harapás könyvét nekem is el tudnád küldeni?
    Nagyon nagyon KÖSZI!

  5. Horváth Diána Says:

    Sziasztok, esetleg nekem is el tudnátok küldeni Chloe Neill: második harapás c. könyvét? nagyon nagyon megköszönném!!!!! 😀

  6. Elhaym Says:

    Ahol fent volt az az oldal megszűnt, gépemen meg nincsen rajta.

Vélemény, hozzászólás?

