Mit olvasok? 1.

Pár blogon láttam ezt  a játékot és nagyon megtetszett. Részletek itt.

Következő napokban 3 könyvbe szeretnék belekezdeni.

Első könyv

– Egy trilógia befejező része.
– Nem szeretem az ifjúsági könyveket, de ez mégis tetszik.
– Egyik főszereplő nevéről mindig a Nana anime jut eszembe.

Második könyv

– Egy sorozat első része.
– Ez lesz az első disztópikus regényem.
– Vélemények alapján durva és kegyetlen.

Harmadik könyv

– Egy trilógia befejező része.
-Történelmi családregény
– Magyar író írta.

Melyekről van szó?

Ha egy – két napon belül nem érkezik helyes válasz, akkor adok még segítséget. 🙂

Reklámok

10 hozzászólás to “Mit olvasok? 1.”

  1. Kristine Says:

    Az első szerintem Suzanne Collins A kiválasztott.
    A harmadik szerintem Fábián Janka Emma lánya! 🙂

  2. Kristine Says:

    Tévedtem, az első Andrea Cremer Bloodrose: A döntés, második biztosan a Suzanne Collins Az éhezők viadala.
    Eltaláltam valamelyiket? 🙂

  3. hanon13 Says:

    Hmm…az elsőre Andrea Cremer – Bloodrose című könyvére tippelek.
    A másodikra pedig Suzanne Collins – Az Éhezők Viadala 😀
    A harmadikra viszont ötletem sincs ^^”

  4. MFKata Says:

    Ahogyan Kristine mondja ;-))
    Első a Bloodrose 😀
    Másodikra én is Au Éhezők Viadalát mondanám
    Harmadik az Emma lánya

    Az elsőben 100%ig biztos vagyok…

  5. Dinky Says:

    1. Andrea Cremer – Bloodrose
    2. Julianna Baggott – Tiszták
    3. Fábián Janka – Emma lánya

  6. Elhaym Says:

    Kristine , hanon13 , MFKata , Dinky :

    Köszi a válaszokat. Úgy látszik a 2. volt a legnehezebb.

    Mindhárom könyvcímet Dinky találta el helyesen. Grat 🙂

    • Dinky Says:

      Barátok vagyunk, vagy mi fene XD

      Tiszták: Én nagyjából futottam át csak pár ember véleményét, de mindegyiknél megfigyeltem azt, hogy megrendítette az adott olvasót. Szóval én is kíváncsi lettem erre a könyvre.

  7. Elhaym Says:

    Igen azok. Látszik, hogy jól ismersz. 🙂

    Tiszták:Remélem jókat írhatok majd róla én is.

    • Dinky Says:

      🙂

      Láttam, hogy olvasod vagy majd fogod, érdekel a véleményed. Bloodrose az milyen eddig?

  8. Elhaym Says:

    Eddig csak jókat tudnék írni róla. Volt már pár váratlan fordulat is.

Vélemény, hozzászólás?

