Assassin’s Creed III Announcement Trailer

Reklámok

14 hozzászólás to “Assassin’s Creed III Announcement Trailer”

  1. Dinky Says:

    No, véleményed? Én érdeklődve várom. 🙂

  2. Elhaym Says:

    Jól néz ki, bár én most azt várom, hogy az előző részeket be tudjam szerezni. 🙂

  3. Dinky Says:

    Pont ma gondolkodtam azon, hogy vajon az AC 3 főhősének lesz-e nője. Persze hogy lesz 😀 Victoria, Connor elsőként őt fogja beszervezni a rendbe, és ha igazak az infók, akkor közelebbi kapcsolat is kialakul közöttük. Hiába, minden sikeres férfi mögött áll egy nő (aki jól járt :D)

    • Dinky Says:

      Hacsak nem április elsejei tréfa, mert akkor kettőre nő a benyelt tréfák száma. Majd szólok, hogy beszoptam-e, vagy sem 😀

      • Dinky Says:

        Jelentem beszoptam ezt úgy, ahogy kell. 😀

        Ettől függetlenül még fenn áll az a kérdés, hogy lesz-e nője vagy sem. Ezio-nak és Altair-nak volt, így evidens lenne, ha Connor-nak is lenne.

  4. Elhaym Says:

    Mi volt a másik tréfa?

    Szerintem Connornak is lesz, lehet egy indián lány. 🙂

    • Dinky Says:

      Az, hogy Perez váltja Massa-t. De csak kamu volt. Pedig örülnék neki.

      Lehet 😀

  5. Elhaym Says:

    Jövőre ez szerintem már valós hír lesz, Massa jövőre már biztos nem lesz a Ferrarinál.

  6. Elhaym Says:

    Nekem is ez a véleményem róla. Baleset előtt neki drukkoltam, de most már csak szenved. Sajnálom őt, de ő már nem hiszem, hogy nyerni tudna.

    • Dinky Says:

      Szerintem sem. Alonso szar kocsiból, mert sajnos az idei Ferrari már megint lófaszt sem ér, kihozza a maximumot, szinte erőn felül teljesít. Úgy örültem, mikor behúzta a Maláj nagydíjat. 🙂 Igaz mikor még nem volt Ferrari-s akkor nagyképű, bunkó fasznak tartottuk. Bár tesómmal mi mindenkit utálunk, aki nem Ferrari-s. 😀

  7. Elhaym Says:

    🙂 Már Schumit is?

    • Dinky Says:

      Őt nem 😀 Ő a kivétel, az öregre felnézünk és istenként tiszteljük 😀

  8. Elhaym Says:

    🙂 Ő is nyerhetne már, bár nekem mindegy ki nyer, csak ne Vettel, és ne Hamilton. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

