2011 legjobb premierjei – szavazás végeredménye

Én Top 5-öm ez lett volna.

1. Váratlan utazás
2. Dong Yi: Királyi ház titkai
3. Farm ahol élünk
4. Deltora Quest
5. Katedrális

Szavazás végeredménye szerintem nem fog meglepetést okozni.

503 szavazat érkezett.

Lássuk , hogy a 45 premierből melyek kerültek a legjobb 25 közé.

25. – 24.Vasember (Animax premier)

25. – 24 Animax Musix 2010 ősz (Animax premier)

23. – 22. Táncolj, ha tudsz! 5. évad (Animax premier)

23. – 22. 10 dolog, amit utálok benned 2. (Animax premier)

21. – 20. Rozsomák-Wolverine (Animax premier)

21. – 20. Ki vagy, doki? (Animax premier)

19. – 18. Castle 2 évad (RTL premier)

19. – 18. Fallen – Letaszítva (Animax premier)

17. – 16. True Blood 4. évad (HBO premier)

17. – 16. True Blood 3. évad (AXN premier)

15. – 14. Gyilkos elmék 5. évad (RTL premier)

15. – 14. X-Men (Animax premier)

13. -12. Farm ahol élünk (Story tv premier)

13. -12. Trónok harca 1. évad (HBO premier)

11.- 10. Naruto 4. forgalmazói évad 157. résztől (Animax premier)

11.- 10. Kilari 2. évad 52. résztől (Animax premier)

9. – 8. Katedrális (TV2 premier)

9. – 8. Dr. Csont 5. évad (RTL premier)

7. – 6. Váratlan utazás (Story tv premier)

7. – 6. Deltora Quest (Animax premier)

5. Vámpírnaplók 2. évad (RTL premier)

4. Vampire Knight Guilty (Animax premier)

3. Vampire Knight (Animax premier)

2. Dong Yi: Királyi ház titkai (M1 premier)

1. Dragon Ball GT (Animax premier)

Reklámok

7 hozzászólás to “2011 legjobb premierjei – szavazás végeredménye”

  1. SaiyaGin Says:

    Jó látni, hogy még mindig ekkora a rajongótábor a Dragon Ball- sorozatoknak. 🙂

  2. Catrin Says:

    Hmm, tényleg Dongin és Deltorán kívül DB-t és Katedrális is jelöltem. Valóban jó, hogy ennyien szeretik a db-t, még ha ez gagyibb évad is, azt sajnálom, hogy VK rajta van a listán (ráadásul elöl-.-), de ez sem meglepő. XD Animax sajnos meg azt hiszi, ha van DB egy évre jól lakatta a nézőket. XD Kíváncsi vagyok idén milyen új anime tv sorozat lesz, ha lesz a csatornán… meg, hogy mikor folytatódnak a hosszú cuccok.
    M1 is lassan indíthatna új koreai sorit.^^

  3. Elhaym Says:

    SaiyaGin: Igen. 🙂

    Catrin: Katedrálist könyvben is olvastad?

    VK : Én a lista végére tettem volna. Régebben szerettem, de már nem igazán, vannak nála jobb vámpíros sztorik.

    Új koreai sorozat tavasszal lesz, már várom.

    • Catrin Says:

      Még csak elkezdtem, szóval még nem olvastam. VK-t én sehová, de ezt mondtam.^^

      Tényleg tavasszal jön, ez tuti? A koreai írásokat itt már rég követtem, szóval milyen infók vannak erről? Vagy még csak ennyi, hogy lesz? De jó. 😀

  4. Elhaym Says:

    Kb. hány oldalt olvastál el a könyvből? Én is az elején tartok a 100. oldal körül.

    Igen. M1 írta, hogy tavasszal jön az első koreai sorozat, de lesz idén több is. 🙂

    • Catrin Says:

      Hú, keveset 20-30, de azt is még ősszel. Majd egyszer elfogom.^^

      Szuper hír, nagyon várom. Kíváncsi vagyok mi lesz.

  5. Elhaym Says:

    Én is. Legjobban egyébként a Yi Sannak örülnék, vagy valami Shillához hasonló középkorban játszódó sorozatnak.

Vélemény, hozzászólás?

