Hírek – 2012. jan. 10

  • Eurovízió 

Kiválasztotta a zsűri a 200 jelentkezőből a legjobb 20-at.
Apollo23 sajnos nem jelentkezett, mivel nem lett kész az első daluk időre.
Lil C és az Ikrek: egyértelmű volt, hogy nem lesznek ott a 20 között, nem is tudom miért jelentkeztek.
Rocktenorst sajnálom, nekem nagyon bejött a saját daluk.
De legalább Gyurcsik Tibi bekerült. Ő nagyon megérdemelte, egyértelmű, hogy neki drukkolok.

Van pár szám amit én biztos nem tettem volna be a legjobb 20 közé. Amiket még jónak tartok azokat külön jelölöm.

AFC – Lesz ami lesz,
Bebe & Change – Fans will be friends,
Compact Disco – Sun of our hearts,
Caramel – Vízió,
Gallusz Niki és Vizy Márton – Európa, 1 a szívünk,
Gyurcsik Tibor – Back in place,
Kállay Saunders András – I love you,
Kökény Attila & Bencsik Tamara – Állítsd meg az időt,
Király Linda & Ben & Viktor – Untried,
Pély Barna & Pál István “Szalonna” & Pál Eszter – Open Your hearts,
Puskás Péter – Csillagok,
Sophistic – Yeah ok,
Tolvai Renáta – Élek a szemedben,
Tóth Gabi – Nem kell végszó,
Dancs Annamari – Feel,
Kiss Gina – Chasing dreams,
Monsoon – Dance,
Fábián Juli & Zoohacker – Like a child,
Heincz Gabi – Learning to let’s go,
Veres Mónika “NIKA” – This love

A húsz legjobb az első és a második elődöntőben, két csoportban küzdhet meg a továbbjutásért, a február 11-i élő nemzeti döntő nyertese képviselheti majd Magyarországot a májusi azerbajdzsáni Eurovíziós Dalfesztiválon. A háromrészes, élőben jelentkező nemzeti válogató műsorsorozat A Dal címmel lesz látható az m1-en és a Duna World csatornán január 28. és február 11. között szombaton 20 órától. A 100 perces élő adásokban a versenyzők produkciói mellett sztárelőadók is fellépnek majd.

A televíziós show zsűrije négyfős lesz: Wolf Kati énekesnő, a tavalyi magyar induló mellett Csiszár Jenő rádiós és tévés műsorvezető, Rákay Philip, az m1 intendánsa és Rakonczai Viktor, zeneszerző, korábbi eurovíziós versenyző pontozza és értékeli majd a produkciókat

Az elődöntők során a zsűri értékelése és pontozása alapján három-három versenyző jut tovább a húszból, egy-egy előadót pedig a nézők juttathatnak a döntőbe. A nemzeti döntőn pedig ennél is nagyobb felelőssége lesz a közönségnek, hiszen az elődöntőkből továbbjuttatott összesen nyolc versenyzőből kizárólag a nézői voksok alapján jelölik ki azt a négy dalt, amelyek közül a zsűri és a közönség újabb szavazásának eredményeként végül kiválasztják a nyertest.

Február 11-én estére tehát kiderül, melyik dal és előadó képviseli Magyarországot és a Magyar Televíziót a 2012. május 22-26. között megrendezendő 57. Eurovíziós Dalfesztiválon az azerbajdzsáni Bakuban.

Forrás: hirado.hu

  • Ilyet minden X-es írhatna:

Az Apollo23 története

  • Sony Music Hungary

“Az X-Faktor döntőseinek Az első X című CD-i 2011. utolsó hetében meghódították a MAHASZ TOP40 album- és válogatáslemez listát is. Az X-Faktor győztese, Kocsis Tibor immár második hete vezeti az eladási listákat, a legjobb női hang, Muri Enikő CD-je 2011. utolsó hetében a második, Baricz Gergő lemeze pedig a lista harmadik helyét szerezte meg. Tarány Tamás és Kováts Vera CD-i, melyek az újságárusoknál nem, “csak” hagyományos kereskedelemben és a koncerteken kaphatók, az előkelő 7. és 13. helyet foglalják el. Friss hír: Kocsis Tibor és Muri Enikő CD-je két hét alatt DUPLA PLATINA, Baricz Gergő CD-je pedig PLATINALEMEZ lett! Gratulálunk!”

  • Szavazás

Szeretnék kérni tőletek egy szívességet. Szavazzatok az Outlander 2-re, nagyon szeretném ha 2012-ben ez is megjelenne.
Link.

  • Így kezdődik az Uncharted regény. 🙂

“Trópusi madarak rebbentek szét, ahogy Drake egy régi, szétbarázdált ösvényre hajtott a terepjáróval. Gallyak törtek, indák szakadtak, de ő repesztett az esőerdőn át, nyomában gyilkosokkal, füle mellett fütyülő golyókkal, az anyósülésen egy csinos, de mogorva lánnyal. “

Reklámok

13 hozzászólás to “Hírek – 2012. jan. 10”

  1. CsepeLee fiú Says:

    Én az AFC-nek szurkolok. Mostanában nagyon rákattantam. ^-^

  2. Andicilin Says:

    Szerintem hacsak nincs olyan etno beütése, mint anno a Noxnak, teljesen felesleges magyar dallal indulni. Szóval én mindenképpen angol nyelvűt küldenék egy nemzetközi versenyre. Nyerni magyarnak úgysincs semmi esélye, ez inkább arról szól, hogy megmutassa magát a nemzetközi színtéren. Viszont egy magyar nyelvű dallal az Eurovízión túl nem lehet menni semmire.

    AFC – Lesz ami lesz – Engem idegesít, amikor az énekes annyira szenved, hogy majdnem öklendezik. Semmiképp se küldeném őket.

    Bebe & Change – Fans will be friends – Erről még nem hallottam, csak Bebét ismerem.

    Compact Disco – Sun of our herarts – Na, ők spec jók lennének.

    Caramel – Vízió – Jó énekes, de ez is egy magyar szám. Amúgy is inkább a bulis számok nyernek, mint a líraiak.

    Gallusz Niki és Vizy Márton – Európa, 1 a szívünk – Már a címe is gagyin hangzik.

    Gyurcsik Tibor – Back in place – Azt hiszem youtube-on megnéztem, de nem hagyott bennem mély nyomot.

    Kállay Saunders András – I love you – Nekem nem szimpi ez az ember, de ha jó a szám, akkor akár jó is lehet.

    Kökény Attila & Bencsik Tamara – Állítsd meg az időt – Bencsik Tamarát be kéne zárni valahova és eldobni a kulcsot, nemhogy külföldön mutogatni!

    Király Linda & Ben & Viktor – Untried – Kérdéses, de akár jó is lehet.

    Pély Barna & Pál István “Szalonna” & Pál Eszter – Open Your hearts – Oké, és a másik kettő kicsoda?

    Puskás Péter – Csillagok – Nincs olyan eget verő hangja és magyar a szám. Itthon jó, Eurovízióra nem hiszem.

    Sophistic – Yeah ok – Nem ismerem.

    Tolvai Renáta – Élek a szemedben – Ha angol nyelvű szám lenne, akkor azt mondom, de így nem.

    Tóth Gabi – Nem kell végszó – Ugyanaz, mint Tolvai Reninél.

    Dancs Annamari – Feel – Emlékszem erre a csajra, de szerintem vannak nála jobb énekesnők.

    Kiss Gina – Chasing dreams – Nem ismerem.

    Monsoon – Dance – Nem ismerem.

    Fábián Juli & Zoohacker – Like a child – Nem ismerem.

    Heincz Gabi – Learning to let’s go – Nem ismerem.

    Veres Mónika “NIKA” – This love – Ez csak nem az egykori “tinisztár” Nika? Halványan rémlik.

    • Andicilin Says:

      Belehallgattam pár dalba. Gyurcsik Tibire jól emlékeztem, hogy nem különösebben ütős. Dancs Annamari szintén. Bár az ő dala olyasmi, amilyennel sokan szoktak indulni, magyarok viszont próbálnak igényesebbek lenni, ami alapvetően felesleges. Úgyis a legegyszerűbb sláger, illetve a legszebb csaj/pasi fog nyerni. Mindenesetre ők ketten tuti, hogy nem fognak menni, erre fogadni is merek. Caramel dala olyan, mint a többi dala. Nem hiszem, hogy átütő lehetne úgy, hogy a többség nem érti a szöveget. Kállay Saunders András dala volt a legjobb ezek közül, illetve nekem a Monsoon is tetszett, mert olyan kis vidám.

      Közben meghallgattam még a Sophistic számát is. Nos, ez egy csajbanda. Ebből mindenki tudja, hogy milyen a stílusuk. Nekem nem elég slágeres ez a szám. Kiss Gina meg uncsi. Nem bírtam ki és rákerestem Királyék számára is, és rájöttem, hogy én ezt már hallottam, mint Király Linda új számát. Van benne két közreműködő is, de nem a testvérei. Szóval ezt ő Amerikában csinálta, az ottani közönségnek, stb. most pedig újrahasznosítja. Ettől függetlenül kíváncsi lennék rá, hogy az európai közönségnek hogy tetszene.
      Fábián Juli & Zoohacker…hááát, nekem elsőre Macy Gray ugrott be.

  3. Dinky Says:

    Melyek azok amelyeket nem tettél volna be a legjobb 20-ba?

    Szerény személyemet amúgy hidegen hagyja az Euróvízió.

  4. Agyness20 Says:

    Szerintem a Compact D.-nak kellene mennie. Nemcsak azért, mert a kedvenceim, hanem azért mert ez a szám egy ilyen versenyre való.

    Bencsik Tamara meg talán benn égett a szoliban vagy alapjáraton így néz ki, de ha W.Katira tavaly azt mondták, hogy transzvesztita, akkor rá mit fognak mondani?

    A többi énekes dalait ugyan megnéztem de végig nem hallgattam…ennyit erről)

  5. Klaudia Says:

    Én szavaztam az Outlander-re:) Bár kicsit furának tartom hogy Szurovetz Kitti 4 könyvvel szerepel!

    Mérvadó ez a szavazás egyáltalán? Vagy csak reklám?

  6. Elhaym Says:

    CsepeLee fiú: Gondoltam. 🙂

    Andicilin:

    “Nyerni magyarnak úgysincs semmi esélye, ez inkább arról szól, hogy megmutassa magát a nemzetközi színtéren. ”

    Szerintem is. Wolf Kati sem ért el jó helyezést, de a karrierje beindult, külföldön is megszerették. Már ennek is lehet örülni, nem az első hely a fontos.

    Fel tettem egy videót ahol röviden bele lehet hallgatni az összes dalba.

    Dinky: Megasztárosok közül egyiket sem. Pár dalt hallgatni is rossz.

    Agyness20:

    Elsősorban Gyurcsik Tibinek drukkolok, de csak azért mert őt emberként nagyon kedvelem és szeretném ha beindulna a karrierje. Remélem a legjobb 4 közé bekerül. .

    “Compact D.-nak kellene mennie. ”

    Ha Tibi nem nyer akkor én is őket szeretném.

    Nem ismertem eddig őket, de szerintem az ő daluk a legjobb a 20 között.

    Klaudia: Köszi.

    Arra jó a szavazás, hogy felmérjék mely könyveket várják a legjobban, amik sok szavazatot kapnak azokat talán hamarabb kiadják.

    • Andicilin Says:

      A videó után 3-ra szűkíteném le: Compact Disco, Kállay Saunders András és a Király család. Ha meg a jókedvre, jópofaságra akarnak rámenni, akkor Monsoon. Pély Barnus angolja viszont ultragáz. Kivéve, ha countryt nyom.

  7. hanon13 Says:

    El se hiszem, végre lesz rendes magyar elődöntő? Ezt mindenképpen néznem kell. Végre lesz beleszólásunk (még ha lehet nem is teljesen…). Így belehallgatva, van azért egypár, amelyik eléggé…nem is tudom, egyszerűen szörnyűek? Nekem a kedvenceim: Compact Disco, Puskás Peti, Gyurcsik Tibi, no meg persze Király Linda & Ben & Viktor. Ha azt nézzük nemzetközi versenyben kinek lenne a legtöbb esélye, akkor szerintem Compact Disco 🙂

    Azért tavaly Wolf Kati nagyon jó volt,de a szavazás akkor se ment zökkenőmentesen (csakúgy mint az X-Faktorban, visszadobták az smseket….). Pedig az a szám nekem igazán tetszett, az elmúlt pár év legjobb magyar Eurovíziós dala volt.

  8. Elhaym Says:

    Andicilin:

    Pély Barnus: Ő száma az egyik amit hallgatni is rossz volt.

    hanon13:

    “egyszerűen szörnyűek? ”

    Van pár ilyen, de talán így könnyebben fognak nyerni a jobbak.

  9. Andicilin Says:

    http://comment.blog.hu/2012/01/18/kizartak_bebet_az_euroviziorol

    Egyébként a Compact Disco számának címét elírtad.

  10. Andicilin Says:

    http://comment.blog.hu/2012/01/18/kizartak_bebet_az_euroviziorol
    http://langologitarok.blog.hu/2012/01/19/eurovizio_2018
    http://www.nlcafe.hu/szabadido/20120119/az_anti_fitness_clubbal_csap_ossze_tolvai_reni/

    Egyébként a Compact Disco számának címét elírtad.

  11. Elhaym Says:

    Köszi a hírt. Szám címeket csak átmásoltam az ESC facebook oldaláról, ezért nem vettem észre a hibát, javítottam.

Vélemény, hozzászólás?

