Új Suikoden trailer

Reklámok

13 hozzászólás to “Új Suikoden trailer”

  1. Dyna Says:

    Tetszetős. Ha készülne belőle anime biztosan megnézném. 🙂

  2. mazur51 Says:

    Remélem Europában is megjelenik

  3. Elhaym Says:

    Én is remélem, hogy megjelenik Európában és nagyon örülnék az animének is. Ha lesz remélem a kezdetektől dolgozza majd fel a történetet.

  4. Tir McDohl Says:

    BÚÉK!!!
    Köszönöm a linkelést,ezen átcsúszott a figyelmem :S

    Ez egyszerűen fantasztikus!!!!
    A főszereplő is nagyon szimpatikus…talán Tir McDohl-nak ellenfele akadt??? 🙂 meg persze a videóban szereplő összes karakterben is megtalálható az a bizonyos Suikoden érzés!!!
    Az Európai megjelenést én is nagyon remélem bár szerintem biztos meg fog jelenni!!
    A legcsodálatosabb az egészben,hogy nem PS VItára jön így nagyobb esélyem van rá,hogy megjelenéskor játszok vele 😀 remélem addigra sikerül szert tennem egy PSP-re…..ezt a videót elnézve egyszerűen kötelező lesz beszereznem ezt a kis kézi konzolt!

  5. Elhaym Says:

    Köszi, neked is.

    Linket szívesen.

    Nekem is ez a véleményem róla, már várom az infókat a történetről. Remélem lesz visszatérő szereplő is.

    Főszereplő Flik fia is lehetne. 🙂

  6. Tir McDohl Says:

    Én is erre gondoltam és sőőőt…könnyen lehet,hogy el is találtad a kilétét mivel nagyon nagy a hasonlóság 🙂 Ebben 100%-osan biztos vagyok,hogy lesz visszatérő szereplő…már nagyon várom

    Amúgy annyira utálom már a japánokat,hogy nem igaz 😀
    Miért a legjobb játékokat csinálják meg kézi konzolra???
    Ott a Resi Revelations ami végre egy igazi vérbeli resi és tessék….Nintendo 3DS-re van…most itt ez az isteni jó SUikoden….ez is PSP-re jön… elhiszem,hogy náluk alap dolog,hogy 6 különböző konzol van a háznál plusz 2 számítógép de ez más országban nem így van….
    Na de mindegy,ezen nem idegesítem fel magam,inkább örülök,hogy ez a Sui eddig elég komolyan néz ki és ha így folytatják méltó lesz a nevére!!! csak remélem itt is lesz 108 karakter és persze,hogy hosszú,izgalmas RPG lesz !!

  7. Elhaym Says:

    Február lehetne már, akkor már tudni fogjuk a108 szereplő nevét és azt is lesz-e köztük visszatérő. 🙂

    Én sem értem őket, remélem népszerű lesz és akkor nagy gépre minél hamarabb kiadják a 6. részt.

    Resi Revelationst én is sajnálom. Nagyon érdekelne a játék, de 3DS-em nincs. 😦

  8. Tir McDohl Says:

    Február nagyon hamar itt lesz,pikk-pakk elrepül ez a hónap 🙂

    Én nem nagyon szeretem megnézni a karakterek nevét mert nagyon könnyedén megjegyzem ezeket 😀 és hát megvan az a rossz szokásom,hogy akkor már megnézem,hogy melyiket,hogy és mikor kell csatlakoztatni meg,hogy hogyan néznek ki 😀
    Ha ez egy nagy konzolos rész lenne nem nézném meg de ezt megfogom lesni még mielött annyira belevágnék egy PSP-be!!

    Az lenne a nagyon jó dolog,hogy ha esetleg a Re Revelations-t vagy ezt a SUi-t meg lehetne vásárolni Live-ról vagy PSN-ről…ennyit azért megtehetnének bár én alapból nem szeretem ezeket a Live letöltős játékokat de ezeket megvenném és letölteném!!

  9. Elhaym Says:

    🙂 Engem nem zavar ha már játék előtt megtudom ki, hogy néz ki, bár a névsort főleg azért szoktam átnézni, hogy van-e köztük visszatérő. 🙂 Ha igen akkor nagyon hamar beszeretném szerezni.

    “alapból nem szeretem ezeket a Live letöltős játékokat”

    Én sem, de a Suit biztos letölteném.

    Kár, hogy nem tudok japánul, akkor pár szereplő nevét már most tudni lehetne.

    http://www.konami.jp/gs/game/genso/100-years/chara/04.html

  10. Tir McDohl Says:

    Karaktereket végignézvén kétségeim sincsenek,hogy ez bizony méltó lesz a nevére!!!!! Elképesztően várom már ezt a játékot!!!
    A főszereplő még akár Flik is lehetne csak még fiatalabb korában!!

    Innen jutott eszembe egy kérdés,Flik az első részben hány éves??

    Nagyon bízom benne,hogy tekintettel lesznek arra,hogy ez egy PSP-s rész és ahhoz mérve normális áron lesz majd kapható (7000-8000 forint köörülire várnámt)…bár kétlem,hoyg 10.000 forint alatt lesz majd az ára ha egyáltalán nálunk kapható lesz….

    Megjelenés nem tudod mikorra várható??

  11. Elhaym Says:

    “Elképesztően várom már ezt a játékot!!!”

    Én is. 🙂

    “Flik az első részben hány éves??”

    24 éves. 2. részben 27.

    .”Megjelenés nem tudod mikorra várható??”

    Még csak japán megjelenésről tudni. Ott február 9.-én fog megjelenni. Utána remélem angolul is kapható lesz.

  12. Tir McDohl Says:

    Hát akkor könnyedén eltudom képzelni,hogy ez az úriember Flik még az első rész elött!! Bááár valahogy nekem egy teljesen különálló résznek tűnik ez a játék így nagyobb esélyt látok arra,hogy ez nem FLik bár ezen fölösleges gondolkozni majd úgy is megtudjuk idővel 😀

    Na akkor már megint csak irigyelhetjük a japánokat 😀
    Amúgy fantasztikus mennyi jó játék jelenik meg 2012 első negyed évében….mi lesz még itt később??? 🙂

    Megmondom őszintén az utóbbi időben ez a Trailer fogott meg a legjobban,láttam az eddigi Sui részek trailerét de hát ez hangulatilag meg látványban is erősebb a többinél..eddig a RE ORC,az MGS Rising és ez a Sui Trailere viszi nálam a pálmát!!
    Asszem ha nem jelenik meg nálunk akkor Nemesis-ként fogok besétálni a Konami-hoz és lesz ne mulass a fejlesztőknek 😀

  13. Elhaym Says:

    “valahogy nekem egy teljesen különálló résznek tűnik”

    Nekem is, de azért reménykedek abban, hogy pár szereplő visszatér.

    “Megmondom őszintén az utóbbi időben ez a Trailer fogott meg a legjobban”

    Engem is. Lehet azért mert hasonlít a Suikoden 3 openingjéhez, az is animés volt.

Vélemény, hozzászólás?

