X-Faktor 11. adás – finálé

Gratulálok Kocsis Tibó és Malek Miki!

Amikor elkezdődött a 2. évad nem voltam vele megelégedve. Csak egy kedvencem volt és ők is hamar kiestek. Elsőnél mindhárom kedvencem döntős volt. Aztán  a kezdeti csalódás után fokozatosan változott a véleményem és a finálé után kijelenthetem, hogy a X-Faktor 2 sokkal jobban tetszett az elsőnél. Itt sok őszinte barátság született. A kiesettek kampányoltak a bent maradt barátjukért, szavaztak rájuk. Az elsőnél ilyen nem volt. Énekesek közel kerültek hozzám, jó volt a facebookon nyomon követni ki mit írt. Jól meglehetett őket ismerni. A kedvenceim facebook oldalát továbbra is olvasni fogom. A második X sok humoros jelenetet is tartalmazott. Pl. Malek fekvőtámasza a fináléban. 🙂

X-Faktor 2011 bakik
Nézd meg, hogyan ünnepelték Kocsis győzelmét az öltözőknél 🙂
Az Apollo23 újra bevállalná

Kiesettek is többször  felléptek újra.

Az első X egyszer sem hatott meg, de a 2. igen. Főleg  a finálé. Nagyon megható és szép jelenet volt az amikor Kocsis Tibó a győztes dal éneklése közben elsírta magát. Barátai Gyurcsik Tibi, Apollo 23, Tarány Tomi meg könnyezve álltak mögötte. Ilyen az igaz barátság, nincs semmi irigység, csak őszinte öröm. Első X-ben egy győztes volt, itt viszont több. Tibó győzelmével  a barátai is nyertesek, hisz ugyanazt az örömöt érezték mintha az ő nevüket mondták volna a végén. Annak is örülök, hogy nem kellett csalódnom az RTL-ben, hisz most is a legjobb nyert.

Hiányozni fog  a műsor.

1. Kocsis Tibó: Rá akkor figyeltem fel amikor az Apollo 23 kiesett. Meghatott amit akkor írt a kedvenceimről. Nagyon kedves ember, fantasztikus a hangja, dalaiból árad a szeretet. CD-je meg már ott van  a polcomon.

Győztes dal, a győztestől

2, Apollo 23 a másik kedvencem. Nagyon várom a CD-jüket és az első dalukat. Kedves, vicces őszinte fiúk, nagyon tetszett ahogy kampányoltak Kocsis Tibóért.

Egy feldolgozás ami az Aréna koncertre készült.

Finálé után írták:

“Nagyon köszönjük mindenkinek a támogatást!!!!Nagyon boldogok vagyunk:-):-):-):-):-)Nagy buli lesz este:-)
Puszi és Pacsi!!!!(ApolloTibi)”

“Sziasztok srácok..szeretnénk köszönetet mondani mindenkinek aki támogatta Tibót tegnap smseivel! Együtt sikerült célba érnünk, és nagy ajándék ez neki. El sem hiszitek milyen boldogságot éreztünk és érzünk..ez olyan nekünk mintha mi nyertünk volna! Nagyon megérdemelte mert egy csodálatos ember, egy remek barát, és elképesztő tehetség. Köszönet nektek, nélkületek nem sikerülhetett volna!..a számlát meg majd Tibónál lehet benyújtani..:-D..csak vicceltem!!
Éppen stúdiózunk..készül a dalunk ami az Arénán debütál majd! Bizonyára mindenki tegnap az x-faktor napon várta, de nem akartuk ellőni az Arénás meglepetést..;)
El sem hiszem hogy vége van a műsornak! Hiányozni fog nagyon minden és mindenki…de most kezdődik valami új..és együtt fogjuk bejárni ezt az utat..mert tudjátok..az örök mondás! Együtt a végtelenbe és tovább! Puszi,pacsi..(ApolloRené)

Aréna után írták:

“Sziasztok emberkék 😉
Egy olyan élményen vagyunk túl ami felejthetetlen a számunkra! Ott állni az Aréna színpadán és több mint 10000 embernek énekelni olyan érzés amit nem lehet elmondani. Tízezer embertől egy taps orkán jellegű, egy halk szó pedig kiabálás! Soha nem felejtjük el azt a tapsvihart amit tegnap adtatok nekünk. Az ilyen pillanatokért éri meg tiszta szívből és erőből dolgozni, mert érezni az elismerést és a hitet tőletek mindennél többet jelent! Ezt az érzést soha nem veszi el tőlünk senki, már a miénk. Újra bebizonyítottuk hogy “merj nagyokat álmodni” , mert sikerülhet. Nagyon szépen köszönjük nektek akik eljöttetek, akik pedig nemtudtak, nebúsuljanak..indul az X-faktor live tour szerte az országban!!!..ésss mi is megyünk!
A feldolgozás amit tegnap előadtunk,”Hív az Apollo” címmel külön az Arénára készült! És reméljük sikerült vele jó hangulatog csinálni! A szövegből nem maradhatott ki az örök mondásunk,”Együtt a végtelenbe és tovább” ezzel is bizonyítva, hogy Ti vagytok a hajtókerék!
A saját dalunk még várat magára, de mindennek eljön a maga ideje! Már alig várjuk..;)
Puszi a lányoknak, pacsi a fiúknak! (Apollo23)

3. Gyurcsik Tibi volt az első kieső, ezért akkor nem nagyon lehetett felfigyelni rá, de aztán jobban megismertem. Ő is kedves, zseniális a humora és az ő hangja is kiváló. Első saját dala is nagyon jó.

4. Tarány Tomi: nem lett a kedvencem, de a hangját jónak tartom. Sokra fogja még vinni.  Emberként is nagyon szerethető, nagyon lelkesen kampányolt ő is.

“Barátaim, tartsunk össze Tibóért, hogy ma este ne a Líra győzzön, hanem a Tisztaság, Profizmus, Stílus és Szív! 1799 KOCSIS rOcK aNd RoLL
Azt kell mondanom, hogy eeez igen, ez az én barátom! Ès ha ő nyer én is nyerek még többet! :-)”

5. Rocktenors: Volt két-három számuk ami nem jött be, ennek ellenére ők is szimpatikusak voltak. Első daluk szerintem nagy siker lesz és mondanivalója is van.

6. Alexa: Nálam ő volt a legjobb női énekes idén.

7. Baricz Gergő: True blood dala volt a legjobb.

8. Demes Tamás: neki sem kellett volna hamar kiesnie.

9. Vera: Gergővel aranyosak együtt.

10. Lil C. Jól táncol, de a dalai nem fogtak meg. Első saját száma is felejtős.

11. Ikrek: Cukik. Első daluk nem tetszik.

12. Muri Enikő: Őt sajnos egyáltalán  nem tudtam megkedvelni. Sokszor úgy éreztem már most el van szállva, színpadiasak a mozdulatai is. Egy dalát sem tudnám felidézni. Vagy unalmasan és hamisan énekelt, vagy ordibált. Nem jöttek át az érzelmek sem. Győztes dalnál is lehetett érezni, hogy ég és föld  a különbség közte és Kocsis Tibó között. Színésznőként viszont biztos sikereket fog elérni.

4 hozzászólás to “X-Faktor 11. adás – finálé”

  1. Andicilin Says:

    Én ugyan nem vagyok nagy X-Faktor rajongó, ennek ellenére most elárulok egy titkot, de ne mondd el senkinek. 😛 Szóval én tavaly és idén is ott voltam élőben a válogatóknál, vagyis addig, amíg az első 50-et ki nem választották. Utána már azt hiszem, hogy csak az élő műsorok zajlottak közönség előtt. Az élő műsorokat egyébként elég szelektíven néztem, sokszor csak utólag azt, ami érdekelt.
    Mivel nem vagyok zeneszakértő, ezért mindig csak az első érzelmi benyomásaimra tudok támaszkodni. Az első szériából nem volt olyan, akire azt mondtam volna, hogy na, igen, ennek majd megveszem a CD-jét, itt viszont rögtön “beleszerettem” a Rocktenorsba. Mármint nem mint pasikba, hanem a stílusukba, zenéjükbe. Utólag pedig Baricz Gergőt is megkedveltem. Amikor először énekelt, akkor nagy csönd volt a nézőtéren (=mindenki lélegzetvisszafojtva figyelte), viszont nem gondoltam, azt, amint a Rocktenorsnál vagy Kocsis Tibornál, vagyis hogy a 12-be fog kerülni. Egyébként Gergő interjúit nézve rájöttem, hogy lelkivilágát tekintve ő áll hozzám a legközelebb. (Aztán megnéztem, hogy mikor született és a csillagjegyéből egyértelmű volt, hogy miért is. Na mindegy, ezt nem részletezem.) Kocsis Tibor, amikor először énekelt a válogatón, akkor emlékszem, hogy pontosan azt mondtam a mellettem ülőnek (Nemmondomegkivolt!!!), hogy komoly esélye van rá, hogy megnyerje, hiszen minden téren jó…bár a karfiol füleket leszámítva olyan a feje, mint egy birkózónak. Azért kár, hogy akkor nem fogadtam rá. 🙂 Aki még eszembe jut az Kováts Vera, mert olyan kis aranyos egyedül is meg Gergővel is. (Nála arra leszek kíváncsi amúgy, hogy SP tényleg ír-e neki dalt/rendez-e neki klipet, illetve, hogy lesz-e közös száma Brasch Bencével. Ezekről hallottam ugyanis infókat.) A többiekről nincs különösebb véleményem, csak Lil C stílusától idegenkedtem, de a sikítós kiscsajoknak bejön, és ha van rá közönség, akkor miért ne?

  2. Elhaym Says:

    Válogatók milyenek élőben?

    Rocktenors és Baricz Gergő szerintem is jó volt a válógatón, aztán sajnos sokszor olyan dalt választott nekik a mentorjuk ami nem illik hozzájuk.

    “bár a karfiol füleket leszámítva olyan a feje, mint egy birkózónak. ”

    🙂 Igen, de végre nem azért nyert valaki mert jól néz ki. Tinik sokszor úgy szavaznak.

    Rocktenors és Gyurcsik Tibi úgy néz ki indul az Euróvízión is az első saját dalával. Drukkolok nekik. Ikreket viszont nem indítottam volna, úgysem fognak bekerülni a legjobb 16 közé.

    • Andicilin Says:

      Hosszúak. A tizedük ha látható a tv-ben. Meg más valakit úgy hallani, hogy az egész stúdiót betölti a hangja, és más a tv-ben azt, amikor pár centire lévő mikrofonba énekel. Egyébként mire adásba kerül az első válogató, addigra az 50, de talán már a 24 is megvan, ezért is mutatják be ezeket az embereket már a válogatókon készült felvételeken is.
      Szerintem az idei X-Faktorból még senkinek se kéne megpróbálnia azonnal az Eurovíziót. Annyira még nem jók, nem is olyan szinten ütősek a dalaik. Egyébként szerintem az elmúlt évek alapján pont hogy az Ikrek dalának van a legnagyobb esélye. Európában nem az lesz az egész kontinensen sikeres, aminek értelmes a szövege, hanem ami könnyen megjegyezhető és egyszerű.

  3. Elhaym Says:

    “Hosszúak.”

    Sejtettem. Tévében már csak azokat adják le akiken nevetni lehet, vagy ott lesznek a mentorok házában. Egyszer azért én is megnéznék egy válogatót élőben.

    “Szerintem az idei X-Faktorból még senkinek se kéne megpróbálnia azonnal az Eurovíziót.”

    Tavaly Wolf Kati is megpróbálta, és eléggé jól teljesített. Őt is Geszti Péter nevezte be mint a mostaniakat. Aztán majd kiderül, hogy a sok jelentkező közül melyik 16-ot válassza ki az m1 zsűrije. Egy X-es biztos lesz közte. Majd kiderül, hogy melyik.

    “nem is olyan szinten ütősek a dalaik. ”

    Rocktenorsé és Gyurcsik Tibi sem jön be? Nekem mindkettő tetszik, de az előbbit tudnám sokszor meghallgatni.

    “Európában nem az lesz az egész kontinensen sikeres, aminek értelmes a szövege, hanem ami könnyen megjegyezhető és egyszerű.”

    Ez igaz, vagy az énekesnek kell figyelemfelkeltőnek lennie, vagy lehet az is elég lenne ha a dal meghatná a nézőket. Frideriká volt ilyen régen, ő érte el a legjobb eredményt .

    Apollos fiúk meg jövőre indulhatnának . VIP régen 12. volt versenyen, és ők is hasonlóak. Ha készítenének egy Take that stílusú számot azzal sikeresek lehetnének. Már azért is, mert nekik is DJ. Dominique segít mint régen a VIP-nak.

Vélemény, hozzászólás?

