X-faktor 7. adás

Mostani adásról sok mindent nem tudnék írni. Kocsis Tibi továbbjutott és ez a legfontosabb.

Ő volt egyébként most is a legjobb, egyéniben és duettben is.

Egyéni dala
Duett dala

Extra fellépő Király L Norbi volt. Jobban örültem volna egy új dalnak, amit énekelt az már féléves, de azért ezt is szerettem.

Mai adást érdemes lesz megnézni. Kocsis Tibi egy angol és egy magyar dalt is el fog énekelni. Fellép Takács Nikolas is és lesz benne egy nagy meglepetés is. 🙂

Kocsis Tibor kampányvideó

Egyéb: Apollos fiúk a 23000 facebook like után elkészítették a meglepetésüket. Itt meghallgatható az egyik daluk teljes hosszában, ezt az RTL csak félig adta le a tévében. Nekem nagyon tetszik.


Egy nagyon szép gondolat Renétől:

“Azon gondolkodtam hogy az élet milyen szép..s ha könyvet írnék miről szólna..merthogy belegondolok tavaly ilyenkor hol tartottam, az jut eszembe hogy az álmaim közt éltem elbújva..:)
Majd észhez kaptam s azt mondtam elég az egyhangú napok tömkelegéből..élni akarom az álmaim!!Visszagondolva rájöttem egy cseppet sem volt egyszerű..de kimondta hogy az lesz..de hittem benne!!Minden egyes nap úgy keltem hogy tudtam mit akarok, de nem tudtam hogy érjem el..majd rájöttem nem is kell tudnom, az élet alakítja az utat, nekem csak elkell hinnem hogy sikerülhet..hát elhittem, és nagyon akartam, minden nap minden percében..majd jött a várva várt álom..s egyszer csak azt vettem észre..már nem csak álmodok, hanem élem az álmaimat!!
Most lehet furán hangzik, hogy ezt írom nektek, de ez járt a fejemben, meg azért is írom, hogy higyjetek magatokban ti is..mindenkinek vannak álmai..s ha nincsenek hát álmodjatok..ugyanolyan ember vagyok mint ti, semmivel sem több..csak egy fiú aki szeret énekelni, s mert nagyokat álmodni!!..;)
Imádlak titeket..(ApolloRené)

Kocsis Tibi barátai a nézőtéren. Gyurcsik Tibi és Apollos Tibi.

Telenor reklám.  

Reklámok

3 hozzászólás to “X-faktor 7. adás”

  1. Dinky Says:

    Nagy meglepetés a külföldi sztárfellépő? Ideje volt már…

  2. Elhaym Says:

    Nem, azt már régóta lehetett tudni. Kiesettek fellépése volt a meglepetés. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

