X-men szinkronstáb

Animax premier: 2011. nov. 24. 21: 15

Magyarhangok
Hiszako Talmács Márti
Logan Sinkovits Vitay András
Emma Ősi Ildikó
Scott Varga Rókus
Hank Bácskay János
Xavier Horányi Lászlótd>
Ororo Námeth Borbála
Jui Náray Erika
Jean Zakariás Éva
Szinkronstáb
Magyar szöveg Imri László
Hangmérnök Csomár Zoltán
Gyártásvezető Boskó Andrea
Szinkronrendező Nándori István
Reklámok

5 hozzászólás to “X-men szinkronstáb”

  1. Dinky Says:

    Okt. 24, premier? Most vagy lemaradtam, vagy te írtad el. Hallhatom Rókust, szal nézős cucc.

  2. Andicilin Says:

    Hónapok óta erre várok.

  3. Elhaym Says:

    Dinky : Elírtam. Tesóm sürgetett, hogy adjam át a gépet, így véletlenül októbert írtam.

    Andicilin :
    majd várom a véleményedet az első két részről. 🙂

    • Andicilin Says:

      Hát…igazából nem váltott ki belőlem túl sok érzelmet. Se pozitívat, se negatívat. A blogomba (A Livejournalt nem használom, csak a WordPresst. Csak azért, mert látom, nálad az van kitéve.) szoktam írni ezekről az animékről úgymond élménybeszámolót, de erről majd csak a 12 rész után fogok. Egyébként annak ellenére, hogy viszonylag jól ismerem ennek a képregénynek a sztoriját (Szemben mondjuk a Vasemberrel, amiből csak ezt az animét láttam.), mindig vannak ismeretlen figurák, mert teljes egészében eddig csak a 3 filmet láttam. A Rozsomákosat és azt, amiben X prof és Magneto fiatalok, még nem. Pedig azt hiszem, hogy a fehér ruhás szőke csaj abban szerepel.
      Hát mit mondjak? Felírtam pár köcsög megjegyzést Scott két szép szeméről, de ennyi. Ez volt a legizgalmasabb esemény két rész alatt, és ezt is én produkáltam. Most jut eszembe, hogy az ő hangja tök más volt a filmekben, ami szerintem jobban illett hozzá, mert ő olyan kis jófiú, szemben Logannel. Na, ő bezzeg sokkal jobban hozta az agresszív állat énjét, mint a Rozsomák animében.

  4. Elhaym Says:

    Köszi, azért megnézem majd amint lesz egy kis időm.

    Nem is tudtam, hogy van WP-s blogod, de most már javítottam a linket.

Vélemény, hozzászólás?

