X-faktor 5. adás

Bekövetkezett az amitől tartottunk anyukámmal. Sorra léptek fel az énekesek: Rocktenors, Alexa, Baricz, Vera, Tarány, Lil C, Muri Enikő. Vagy untuk őket, vagy hallgatni volt rossz őket. Előadások helyett jobban élveztük azt, ha valamelyik mentor kimondta azt amit mi is gondoltunk.  Pl. nem volt jó a dal választás, vagy semmilyen és érzelem nélküli volt az előadás, vagy, hogy Lil C előadása cirkuszba való. Aztán szerencsére jött Kocsis Tibi, aki  a kiváló hangjával és megható dalával megmentette az estét. Fellépése után a 3 Apollós fiút is láthattuk Gyurcsik Tibivel  ahogy ott ültek a nézőtéren Kocsis Tibis pólóban. 🙂 (Képek a bejegyzés végén.)

Eredményhirdetéshez úgy álltam , hogy mindegy ki párbajozik csak ne Kocsis Tibi.
Amikor már csak a Rocktenors, Alexa és Lil C  állt a színpadon akkor drukkoltam, hogy a Rocktenors jusson tovább. Nem akartam, hogy Geszti csapat nélkül maradjon, meg ők ma jobbak voltak Alexánál és  Lil C-nél.
Alexa és Lil C párbaj unalmas  és rémes volt , de én is Alexát ejtettem volna ki. Itt volt az ideje, hogy Feró csapata is megfogyatkozzon.

Héten lehetne Muri – Tarány, Muri – Baricz, vagy Tarány – Baricz párbaj. Kíváncsi lennék, hogy a zsűri kit küldene haza közölük. Meg így kiesne egy olyan aki veszélyeztetni tudná Kocsis Tibi győzelmét.

9 hozzászólás to “X-faktor 5. adás”

  1. Dinky Says:

    Murinak kéne egy párbaj. Nulla érzelemmel énekelget, irritáló.

    Én olvastam közben, és milyen jól tettem… Éjszaka 2-kor fájt a szemem, na mondom ok, akkor ezt itt és most kéne felfüggeszteni. 😀

  2. Elhaym Says:

    Remélem már a héten párbajozik. Szerintem Tarány ellen nem lenne esélye, így vele kéne párbajoznia.

  3. Dinky Says:

    És baszd meg tényleg fellépett Fluor. Úristen mekkora szégyen az idei X Faktor.

  4. Agyness20 Says:

    Nekem nagyon unszimpatikus ez a Muri Enikő, egyszerűen irritál. Jó, nem is ismerem, de nem is akarom. Szinte olyan már ez a műsor (tisztelet a kivételnek), hogy kimennek összeszenvednek ott vmit és annyi. Muri ráadásul Lagy Gagát énekelt, na erről annyit, hogy sztem ezeket a számokat csak Gaga tudja elénekelni, hisz ő írja. Természetesen a zsűri imádta, hát hogyne.

    • Dinky Says:

      Ráadásul volt vmi háttér vokalista is, az ő hangja értékelhetőbb volt, mint Murié.

  5. Elhaym Says:

    Dinky: Ő nagyon nem kellett volna ide. Tavalyi X-eseket kéne sorra hívni. Eddig csak Csaba, Veca és Wolf Kati lépett fel, jöhetne Nikolas és Norbi is, vagy Tabáni.

    Agyness20: nem csak neked, én már régen kiejtettem volna. Emberileg is beképzeltnek tűnik.

  6. Agyness20 Says:

    Igyekszem kizárni a személyes érzelmeimet, ha kritikát mondok, de ennél a lánynál nem tudom. Úgy van, ahogy mondtad, kezd elszállni magától ( ha eddig még nem tette meg).
    És hogy Fluor? Nekem semmi gondom nincs vele….egy egyetemi klubban volt koncertje, mi meg nem tudtuk… elmentünk….had’ nem mondjam, milyen volt a közönség…..ált.iskolában éreztem magam, vagy inkább maszkabálon.)))

  7. Elhaym Says:

    Héten Zsédához hasonlították, ezt sem kéne.

Vélemény, hozzászólás?

