Kedvenc zenék 1.

Planet Hell – Nightwish: Nem tudom megunni ezt a számot. 🙂

Within Temptation – Ice queen 😀

3 Doors Down – Kryptonite : Ezt egy Xenogears AMV óta szeretem. 🙂

Windflower. Egy kis Shilla. 🙂

Apollo23 feat. DJ Dominique – All Rise (BOOTLEG): Az első remix. Együtt a Végtelenbe és tovább. 🙂

Reklámok

12 hozzászólás to “Kedvenc zenék 1.”

  1. Andicilin Says:

    A 3 Doors Down – Kryptonite meglepett. Valahogy nem tűnik a te stílusodnak. Az Apollo23 pedig elég gagyi. Mármint nem az, ahogy énekelnek, hanem konkrétan ez a felvétel/remix vagy mi.
    Az én kedvenc számom amúgy ez: http://www.youtube.com/watch?v=9yyuGUpnqhw

  2. Elhaym Says:

    3 Doors Down: Miért? Ez is rock. 🙂

    Apollo23: Eredeti daluk azért nekem is jobban tetszik, de azért ők nagyon örülnek annak, hogy DJ Dominique remixet csinált a számukból. meg hát én is. Felfigyeltek rájuk és ez már jó hír. 🙂

    Vad Fruttik: Sajnos nem az én műfajom. 😦

    • Andicilin Says:

      Igen, de más típusú, mint a Nightwish vagy a Within Temptation. Ha már rock, akkor nekem inkább a Linkin Park. (Bár inkább nu metálként szokták definiálni, de na.) Alapvetően kedvelem a Nightwisht is, de hosszú távon nekem sok, túl csicsás.

  3. Mariko Says:

    A Planet Hell nekem is az egyik kedvenc Nightwish számom, a Within Temptation-től az Ice queen-t is szeretem, a Shilla OST meg úgy jó, ahogy van. ^^

    Én ha az az életem múlna rajta, akkor sem tudnám megmondani melyik a kedvenc számom. Most ezt hallgatom rongyosra, előtte meg ez és ez volt terítéken. 😀

  4. Elhaym Says:

    Mariko: 😀 Nekem is sok van, mindet szerintem fel sem tudnám tenni ide. Jó zenéket szeretsz. 🙂

    Andicilin:
    Szeretem pl. a Sonata Articat , vagy a Disturbedet is. Linkin Park is jó. 🙂

  5. kitta Says:

    miért nem lehet letölteni az apollo 23???

  6. Dinky Says:

    Ash könyve miatt Nickelback Savin Me-je örök lesz számomra. Majd ha elolvasod, akkor megérted, miért. 🙂

    S így belegondolva a dal szövege…

    Inkább nem kínozlak, de az egyik legjobb könyv, amit valaha olvastam. 🙂

  7. Elhaym Says:

    kitta: lelehet tölteni, elküldtem neked mailben. 🙂

    Dinky : Azt a számot én is szeretem. 🙂 Várom, hogy a tesóm letöltse azt a programot ami után meg tudom nyitni a pdf filet. Már olvasni szeretném. Gépen mondjuk nehézkes lesz, de napi 5 oldaltól még nem fog megfájdulni a szemem.

  8. Dinky Says:

    Napi 5 oldallal jóóó sokáig fog tartani Ash könyve. 🙂

  9. Elhaym Says:

    Szerintem így is befejezném a magyar megjelenésig. 😦

    • Dinky Says:

      Az biztos. Sajnos. 😦 Azért én beletekintenék ebbe a könyvkiadói bizniszbe. Mégis hogy zajlik, legfőbb akadályok, stb.

  10. Elhaym Says:

    Én is. Libri szerint Vane könyve csak februárban fog megjelenni. 😦

Vélemény, hozzászólás?

