Többre is lehet szavazni!!!! Akinek mind tetszik az akár az összeset bejelölheti.
Vajon melyik könyv, anime, vagy premier lesz 2010 legjobbja?
Szavazni január 31-ig lehet.
Előző fordulók eredményei
Könyvek
Tavaly több mint 500 könyv jelent meg, ide azok kerültek amik az előző fordulóban több mint 10 szavazatot kaptak. (90 könyv)
Mely könyvek tetszettek a legjobban 2010-ben?
Itt ezekre szavaztam:
J. R. Ward : Beavatás
J. R. Ward: Megbosszult szerető
J. R. Ward: Kapzsiság
J. R Ward : Halhatatlan szerető
Karen Rose: Gyilkolj értem
Sherrilyn Kenyon: Éjféli vad
Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés
Sherrilyn Kenyon: Ördögi tánc
Gena Showalter: Éjsötét csók
Gena Showalter : Éjsötét bosszú
Kresley Cole: Vámpírharc
Kresley Cole : Vámpírvér
Jeaniene Frost : Síri csendben
Lara Adrian: A vámpír éjjele
Lara Adrian : A vámpír bosszúja
Christine Feehan: Sötét vágyak
Karen Marie Moning: Keserű ébredés
Karen Marie Morning: Álom és valóság
Judith McNaught: Végtelen szerelem
Judith McNaught: Varázslat
Julia Quinn: A herceg és én
Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett
Julia Quinn: Tisztességes ajánlat
Johanna Lindsey: Szívem ellopott kincsei
Johanna Lindsey: A vágy foglyai
Johanna Lindsey: Kalandos szerelem
Nana 6.
Death Note 6.
Death Note 7.
Death Note 8.
Chrno Crusade 3.
Chrno Crusade 4.
Chrno Crusade 5.
J. R. Ward: Megbosszult szerető |
86
|
---|---|
J. R Ward : Halhatatlan szerető |
79
|
J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura I-III. |
64
|
Sherrilyn Kenyon: Ördögi tánc |
61
|
Jeaniene Frost : Síri csendben |
59
|
Sherrilyn Kenyon: Éjféli vad |
56
|
Jeaniene Frost: Karó és sírhant |
55
|
Gena Showalter: Éjsötét csók |
54
|
Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés |
53
|
Kresley Cole : Vámpírvér |
53
|
Stephenie Meyer: Hajnalhasadás |
52
|
Kresley Cole: Vámpírharc |
52
|
Gena Showalter : Éjsötét bosszú |
49
|
Nalini Singh: Angyalvér |
44
|
J. R. Ward : Beavatás |
42
|
Nana 6. |
39
|
Death Note 6. |
39
|
Death Note 7. |
39
|
Lara Adrian: A vámpír éjjele |
39
|
J. R. Ward: Kapzsiság |
38
|
Lara Adrian : A vámpír bosszúja |
38
|
Cassandra Clare: Csontváros |
37
|
Julia Quinn: A herceg és én |
37
|
Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett |
37
|
LoveCom 1. |
37
|
Richelle Mead : A halál csókja |
36
|
Death Note 8. |
36
|
Richelle Mead: Dermesztő ölelés |
34
|
Julia Quinn: Tisztességes ajánlat |
34
|
LoveCom 2. |
33
|
Cassandra Clare: Hamuváros |
32
|
Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt |
32
|
Richelle Mead: Véreskü |
32
|
Karen Rose: Gyilkolj értem |
31
|
Maggie Stiefvater: Linger – Várunk |
30
|
Laurell K Hamilton: A kárhozottak cirkusza |
30
|
Love*com 3. |
30
|
Karen Marie Moning: Keserű ébredés |
29
|
Hellsing 8. |
29
|
Gena Showalter: Atlantisz |
27
|
Kresley Cole: Szeress, ha mersz! |
27
|
Karen Marie Morning: Álom és valóság |
26
|
Hellsing 6. |
26
|
Hellsing 7. |
26
|
Charlaine Harris: Vérszag |
25
|
Susan Elizabeth Phillips: Játék az élet |
25
|
Laurell K. Hamilton: Fekete vér |
24
|
Judith McNaught: Végtelen szerelem |
24
|
Lisa Kleypas :Éjfélig vagy enyém |
23
|
Charlaine Harris: Lidércfény |
23
|
|
---|
Premier
Animax premierek mellé betettem két másik sorozatot is. Palota ékköve (Story TV premier), Shilla királyság ékköve (M1 premier). Ezek is ázsiai sorozatok, így itt a helyük, meg ha sok szavazatot kapnak akkor talán az Animax-en is láthatunk egyszer vágatlan koreai történelmi drámákat.
Mely premierek tetszettek a legjobban?
Itt ezekre szavaztam:
Palota ékköve
Shilla királyság ékköve
Animax Musix 2010 tavasz
Táncolj ha tudsz 4.
Fullmetal Alchemist Brotherhood
Conan movie 1: Bomba a felhőkarcolóban
Trinity Blood
Slayers Evolution-R
Shilla királyság ékköve |
74
|
---|---|
Palota ékköve |
68
|
Lovely Complex |
46
|
Fullmetal Alchemist Brotherhood |
45
|
Naruto 105-től |
34
|
Bleach 110-163 |
31
|
Bleach movie 2-Gyémántpor lázadás |
31
|
Conan movie 1: Bomba a felhőkarcolóban |
29
|
Death Note special 2.-L örökösei |
27
|
Slayers Evolution-R |
26
|
Trinity Blood |
23
|
10 dolog amit utálok benned! |
23
|
Slayers Revolution |
21
|
Csillagkapu |
20
|
Kokia koncert |
19
|
Animax Musix 2010 tavasz |
18
|
Lupin III. – Cagliostro kastélya |
17
|
Hellboy |
17
|
Kertvárosi gettó 1. |
16
|
Ki vagy Doki? |
16
|
Kertvárosi gettó 2. |
15
|
Kilari |
14
|
Táncolj ha tudsz 4. |
13
|
Kertvárosi gettó 3. |
13
|
Égenjárók |
13
|
Godzilla |
12
|
Verhetetlen Banzuke |
10
|
A vámpír, a vérfarkas és a szellem 1. |
10
|
A vámpír, a vérfarkas és a szellem 2. |
10
|
Isteni sugallat 1. |
10
|
Honey and Clover Live action |
9
|
Isteni sugallat 2. |
9
|
Pókember 2. |
9
|
Reaper-Démonírtók 1. |
8
|
Reaper-Démonírtók 2. |
8
|
Félelem.com |
7
|
Túléltem egy japán vetélkedőt! |
6
|
Afro Samurai |
6
|
Afro Samurai 2. (movie) |
6
|
Charlie angyalai: Teljes gázzal |
6
|
Megtorló |
5
|
Americal idol 8. |
4
|
Video Game Awards 2010 |
4
|
Csillagközi szökevények |
3
|
Americal idol 9. |
2
|
Az akciófilm művészete |
2
|
Gyerekjáték |
2
|
Hullámok habjain |
2
|
The Amazing Race Asia 1. |
1
|
The Amazing Race Asia 2. |
1
|
The Amazing Race Asia 3. |
1
|
Qube |
1
|
Private |
1
|
Gemini Division |
1
|
Tester |
0
|
Anime
Ide azok az animék kerültek amik az előző körben több mint 10 szavazatot kaptak.
Mely animék tetszettek a legjobban 2010-ben?
Itt ezekre szavaztam:
Break Blade
Fate/stay night Unlimited Blade Works
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hakuouki 2.
InuYasha: Kanketsu-hen
Shiki
Shinrei Tantei Yakumo
Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru
Fullmetal Alchemist: Brotherhood |
52
|
---|---|
Kimi ni Todoke |
36
|
Durarara!! |
33
|
Shiki |
33
|
InuYasha: Kanketsu-hen |
32
|
Nodame Cantabile: Finale |
30
|
Kaichou wa Maid-sama! |
28
|
Bakuman |
25
|
Shinrei Tantei Yakumo |
23
|
Kuragehime |
21
|
Angel Beats! |
19
|
Fate/stay night Unlimited Blade Works |
18
|
Kuroshitsuji II |
18
|
Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru |
16
|
Working!! |
15
|
Hetalia World Series |
14
|
K-On!! 2 |
14
|
KissXSis |
12
|
Otome Youkai Zakuro |
12
|
Baka to Test to Shoukanjuu |
11
|
Hakuouki |
11
|
Break Blade |
10
|
Hakuouki 2. |
10
|
Black Lagoon: Roberta`s Blood Trail |
8
|
Kami nomi zo Shiru Sekai |
8
|
Nurarihyon no Mago |
8
|
xxxHOLiC Rou |
8
|
Densetsu no Yuusha no Densetsu |
7
|
Higashi no Eden movie 2. |
3
|
2011-01-01 - 16:03 |
Nálam több év animeja is van. 😀 FMA BH-ra, Working-re és Kuragehimere adtam le a voksomat. Én is csináltam 2010-es összegzést, én ott belevettem azokat is, amik 2009-ben kezdődtek, de már 2010-ben értek véget, és így negyedikként még ott van a Kobato is nálam. 🙂
2011-01-01 - 17:16 |
Miért írod most másképp a magyar címeket? Konkrétan ‘A palota ékköve’ és ‘A Silla királyság ékköve’ miatt kérdem. Főleg utóbbinál nem értem, hogy miért írtad h-val.
2011-01-01 - 18:57 |
Több animére is szavaztam, mint például az Inuyasha, de valójában mindössze három olyan sorozat volt, ami tetszett. FMA Brotherhood, Kimi ni Todoke és a Yakumo (amit még nem fejeztem be teljesen).
2011-01-01 - 20:37 |
Az elsőnél Hellsing 8-ra, a másodiknál Palotára, Sillára, BHra, Conan moviera, a harmadiknál pedig FSN moviera, BHra, Inura, Nodára, Hetáliára (még nem is láttam xd, de mindenképp megnézős) és Kuroshira szavaztam.
A könyvek mangák közül többi Árnybírónak és Hellsingnek is örültem, de valamiért a 8. volt számomra kiemelkedő vagy ilyesmi.
Az animaxos sorozatoknál is több tetszett, jó, hogy leadták, szívesen néztem, de BH és Conan kedvenc.
Az animéknél a szavazataimon kívül többet nem is néztem, ezek közül pedig mind elnyerte a tetszésemet. Leginkább Inu, Noda és BH. 🙂
2011-01-02 - 12:10 |
Az év könyve ezek közül nálam A temető könyve volt Neil Gaimantől, de azért dobtam egy-egy voksot az Elveszett próféciákra és a Gyűrűk urára is, mert ugyan én régebbi kiadást olvastam belőlük, de mindegyik megérdemli a szavazatot. ^^
A mangák közül a Kenshin 7-re és a Vízisten menyasszonya 6-ra szavaztam.
A premierek közül a Trinity Blood, a Shilla és az FMA Brotherhood tetszett a leginkább, bár az elsőt már láttam korában, a másik kettőnél meg nem volt türelmem a TV adásra várni.
Az év animéje nálam a Saraiya Goyou volt, de mivel ez nem volt választható, így a sorban rögtön utána következő Kuragehimére szavaztam. 😀 Kapott még voksot a Durarara! és az FMA Brotherhood is, mert mindkettő bekerült a kedvenceim közé + a Break Blade, mert nagyon várom már a folytatását (de messze van még a hó vége :().
Volt még jó pár cím a listában (Yakumo, Zakuro, Shiki, Nodame, Kuroshitsuji), amik nagyon tetszettek, de azért a fél listára mégsem akartam szavazni. XD
2011-01-02 - 12:50 |
Megjegyezném, hogy az év animéje cucc nagyon hiányos volt, tehát ha összeszedtél ennyi könyvet meg animaxos vackot, azt is lemásolhattad volna vhonnan. Silla pedig tuti nem lesz animaxon, még talán hasonló sem, mert ifi csatorna és ez nem igazán a fiatalság műsora… szerintem ^^”
Az év legjobb animéi a BakaTest, Kimi ni Todoke, K-ON!!, Shiki és Kuragehime.
2011-01-02 - 12:52 |
Leesett közben az animés cucc, de olyan sok szöveg volt itt, hogy átugrottam felette.
2011-01-02 - 14:37 |
FMA csalódás volt a hepiendes befejezés miatt. Karagehime-re szavaztam, neked az tetszett leginkább.
2011-01-02 - 20:21 |
Az én szavazatom az Angel Beats!-re,a Baka to Test to Shoukanjuu-ra,a Bakuman-ra,K-ON!!-ra na és Working!!-re ment,bár Bakuman kauktojás,mivel még nem ért véget,így elég nehéz eldönteni hogy az év egyik legjobb animéje e. Kaminomi illetve Zakuro sem volt rossz,sőt,ha lenne belőlük (Kaminomi-ból lesz) 2. évad,biztosan megnézném,de ettől függetlenül nem szavaztam rájuk. Yakumo-ból még az utolsó 3 részt meg kéne néznem,bár úgyis tudom mi lesz a vége,de rá se szavaztam.
2011-01-03 - 11:52 |
Köszi a szavazatokat.
nikici : Kobatonak még kellett volna pár szavazat, hogy bekerüljön a 2. fordulóba.
Andicilin: Mostanában sok angol oldalt néztem, meg youtubés videót, emiatt automatikusan Shillát írok. Ha nagyon zavaró, akkor kijavítom.
Zsocaika: Sajnos csak ennyi anime kapott az előző körben 10-nél több szavazatot. Könyveknél is 500ból csak 90 maradt.
garunrine: Engem nem zavart a happy end, szereplőknek annyi drámában volt részük életük során, hogy megérdemlik a boldogságot.
yomax: Egy legjobbat én sem tudnék választani, ezért könnyebb arra szavazni, hogy melyik tetszett. 🙂
2011-01-04 - 15:27 |
shiki- egyértelműen. elegem van már a kétdimenziós, fanoknak készült animékből, az olyanokból, amiből hiányzik a mondanivaló, a karakterek sablonosak. Ezek közül csak a shiki felelt meg minden elvárásomnak. meg a Karagehime-be akarok belenézni, szerintem az is jó lesz 😀
2011-01-05 - 13:12 |
Engem nem zavar ha egy történetnek nincs mondanivalója. Ez nem fontos szerintem.
Én ezeket várom el egy történettől:
Legyen izgalmas , fordulatos és jól kidolgozott. Karakterek kedvelhetők legyenek benne és ne legyen klisés.
2011-01-05 - 17:37 |
de hát ez az anime lényege! hogy nem csak valami kis felszínes szoricska….
2011-01-05 - 17:39 |
és hogy nem céltalun önmagának van, hogy tart valahova, és nem cska úgy a semmiben van. persze azért szeretem a szórakoztató dolgokat is:)) K-ON!!
2011-01-05 - 19:51 |
Most, hogy újra megnéztem a szavazást valami feltűnt, amit nem értek. Miért premier 2010-ben A palota ékköve? Ez ugyan Wikipediáról van, de enélkül is biztos vagyok benne, hogy nem 2010-ben láttam először: “Magyarországon 2008. március 10-től volt először látható a Magyar Televízió műsorán.”
2011-01-05 - 20:04 |
“Animax premierek mellé betettem két másik sorozatot is. Palota ékköve (Story TV premier) (…)”
Szerintem Elly csak kíváncsi, hogy ezek az ázsiai sorozatok, hogy teljesítettek, mennyien szeretik itt őket. És ha már itt a Silla, legyen itt a Palota is… elvégre Story-n idén volt premier.
2011-01-05 - 21:16 |
Na jó, de ennyi erővel premier lehetne a Dallas is, ha egy új csatornán először menne.
2011-01-05 - 21:36
😀 Hát azon a csatornán, akkor igen, de nyilván nem országos premier.
Jajj máááár. 😀 A lényeg, hogy valahogy beakarta csempészni a szavazásba Dzsangüméket, és kapóra jött, hogy a storyn először adták. Mert amit először adnak egy adón, az annak a csatornának premier.^^
2011-01-06 - 20:54 |
BUÉK és sok sok könyvet még mellé 🙂
2011-01-07 - 13:51 |
nana : Általánosságban értettem. Nem várom el egy animétől, hogy mondanivalója legyen, e nélkül is lehet jó a történet és klisémentes, de ha van mondanivalója akkor az plusz pont. 🙂
Andicilin: Catrin pont azt válaszolta amit én is írtam volna.
Eredetileg az Animax premierek mellé csak a Shillát tettem volna be, mivel akkor még úgy volt, hogy ez lesz az egyedüli ázsiai sorozat amit először adnak valamelyik TV adón. Aztán a Story TV premierként hirdette meg a Palota ékkövét. Így örültem, hogy ezt is beletehettem. Én egyébként mindent premiernek tekintek amit egy TV adón először adnak le.
frozalia: Köszi. 🙂
2011-01-16 - 20:42 |
Kuroshitsuji 2, és Ki vagy, doki. Ha a többis is jobban ismerném, gondolom, nehezebb lenne a döntés, de így egyszerű. 😀 Kb. minden premierről lemaradtam, de nem is sajnálom. Egyedül a Kuroshitsuji 2-t követtem úgy, hogy a tévéadástól számított 1-2 órán belül már megnéztem, szerencsére, ha úgy vesszük “az elsők között”. A kitartó gép előtt ülés, és frissítgetés meghozta az eredményét. Az ovákat azonban nem néztem még meg mindig. A hasonló szösszenetekről amúgy sincs jó tapasztalatom.
A Ki vagy, doki jó kis sorozat, már az 5. évadot is láttam, és várom a 6.-at. Bár meg kell hagyni David Tennant kilépésével véget ért nálam valami.
2011-01-16 - 20:43 |
“az elsők között” – értem én a netes várakozókat nézve.
2011-01-17 - 12:35 |
Köszi, hogy szavaztál. 🙂
2011-01-19 - 00:21 |
jézusom, de sok anime-t kell majd bepótolnom… 😛
2011-01-19 - 13:38 |
Remélem előbb-utóbb sikerül. 🙂